:@:@:@:@:@:@:@:@

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames.

Echt wat een vruchtbaremaand alle zwangeren van harte..

Maar wat een tegensalegen hebben wij de afgelopen tijd gehad zeg.

Eerst slechte resultaten bij in het ziekenhuis:-(
Nu alles zo goed als onderzocht alleen nog eind oktober het chromosomen onderzoek.
Anatomisch is alles in orde. Helaas is alleen het sperma niet goed.

Heb je dat verwerkt wordt je ineens niet meer ongesteld natuurlijk hoop je stiekem dat het dan zo is maar helaas na een bloedtest bij de huisarts een antw je bent niet zwanger.

Ok het is duidelijk ook weer fijn.

Maar dan kan je ineens niet meer lopen en verga je van de pijn.(Aan de medicijnen dus maar)
Gevolg voorlopg niet zwanger mogen worden want er is goede kans dat je weer aan een hernia geopereerd moet gaan worden.

Nu afwachten hoe snel ik de MRI krijg om een definitief antw te krijgen. (Eigenlijk weet je het al, heb 2 jaar geleden zelfde gehad)

Iedereen zegt: Kop op komt goed je bent nog jong alle tijd neem je rust.

Ik, ik weet echt niet meer wat ik er allemaal mee moet. Ben zo gefrustreerd en teleurgesteld. Alles wat je dacht op de rit te hebben ineen klap weer weg.
Natuurlijk is het niet anders maar we zijn al tijd bezig nu moeten we dus weer even stoppen.

Weet dus niet of ik de komende tijd nog veel hier te vinden ben.
Denk dat ik me even terug trek en heeeeeeeel hard ga huilen.

Iedereen heel veel succes en hopelijk is iedereen die er nu is zwanger als we weer mogen gaan proberen.

Liefs

Jeetje meid!

Eerst even een dikke knuffel voor je! Je hebt flink te verduren gehad, verdorie zeg!
En dat je dan ook weer aan de medicijnen zit, wordt je ook niet bepaald gelukkig van.

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

Gooi alles er maar lekker uit meid, neem een lekkere grote mok met chocolademelk met slagroom en kruip maar lekker op de bank onder een dekentje.

En heel erg veel succes in oktober als ik je niet meer spreek. Laat je het nog even weten hoe het gegaan is?

Dikke knuffel en veel liefss

Ik ben 26 en dat doe ik zeker en vergeet de chips ook niet ;-)

Laat het weten hoor. Zal wel nog af en toe lezen ben wel nieuwsgierig of iedereen natuurlijk al een wondertje verwacht..

Die medicijnen maken je net een zombie. Maar een voordeel geen pijn meer.

Thanks

Jeetje, jou zit het ook echt niet mee! Dan heb ik niets te klagen...

Ik kan niets ands doen dan je heel veel succes te wensen! Houd je taai en kruip idd lekker onder dekens. Dek goed aan jezelf, nu jij even op de eerste plaats!

Dikke knuffel, Daisy

Hey meid

Bekend verhaal ...Ook zit met een hernia en ook mij werd gezegt niet zwanger te worden ivm de mri ect . Ik ben zelf nu aan het trainen met mijn therapeut en ben gestopt met de medicatie . Ik ga niet stoppen met zwanger worden . ALs ik nu zwanger raak moet dat zo zijn . Denk jij rustig na wat jij wilt en wat goed voor jou voelt en luister ff niet naar anderen want die kunnen mooi praten .

Sterkte !

Liefss

Sterkte meis.
Hopelijk wordt je snel geholpen en kun je met positieve zin en zonder pijn verder!
Wenser

Therapie helpt niet echt. Doe oefeningen en train me suf om te zorgen dat beter gaat.
Merk dat ik het zelf niet fijn vind om de medicijnen te blijven nemen. ( Je word toch een beetje een zombie)
MRI heb ik als het goed is binnen 2 weken. Je weet het echter maar nooit met ziekenhuizen. ;-)

Liefst gaan we gewoon door met alles maar ben ook bang dat het weer erger word en operatie niet te vermeiden is. Als je dan zwanger bent is t ook niet alles, misschien moeten we dan toch eerst kiezen voor eigen gezondheid zodat je mocht ik zwanger worden er ook 100% voor de kleine bent.

Is allemaal nog dubbel.
voor nu gewoon rustig alles op rijtje zetten en hopen dat we nog op vakantie kunnen eind oktober en nog even lekkker kunne genieten...

liefs

Terug
Bovenaan