A
Anoniem
Guest
Hoi Dames.
Echt wat een vruchtbaremaand alle zwangeren van harte..
Maar wat een tegensalegen hebben wij de afgelopen tijd gehad zeg.
Eerst slechte resultaten bij in het ziekenhuis:-(
Nu alles zo goed als onderzocht alleen nog eind oktober het chromosomen onderzoek.
Anatomisch is alles in orde. Helaas is alleen het sperma niet goed.
Heb je dat verwerkt wordt je ineens niet meer ongesteld natuurlijk hoop je stiekem dat het dan zo is maar helaas na een bloedtest bij de huisarts een antw je bent niet zwanger.
Ok het is duidelijk ook weer fijn.
Maar dan kan je ineens niet meer lopen en verga je van de pijn.(Aan de medicijnen dus maar)
Gevolg voorlopg niet zwanger mogen worden want er is goede kans dat je weer aan een hernia geopereerd moet gaan worden.
Nu afwachten hoe snel ik de MRI krijg om een definitief antw te krijgen. (Eigenlijk weet je het al, heb 2 jaar geleden zelfde gehad)
Iedereen zegt: Kop op komt goed je bent nog jong alle tijd neem je rust.
Ik, ik weet echt niet meer wat ik er allemaal mee moet. Ben zo gefrustreerd en teleurgesteld. Alles wat je dacht op de rit te hebben ineen klap weer weg.
Natuurlijk is het niet anders maar we zijn al tijd bezig nu moeten we dus weer even stoppen.
Weet dus niet of ik de komende tijd nog veel hier te vinden ben.
Denk dat ik me even terug trek en heeeeeeeel hard ga huilen.
Iedereen heel veel succes en hopelijk is iedereen die er nu is zwanger als we weer mogen gaan proberen.
Liefs
Echt wat een vruchtbaremaand alle zwangeren van harte..
Maar wat een tegensalegen hebben wij de afgelopen tijd gehad zeg.
Eerst slechte resultaten bij in het ziekenhuis:-(
Nu alles zo goed als onderzocht alleen nog eind oktober het chromosomen onderzoek.
Anatomisch is alles in orde. Helaas is alleen het sperma niet goed.
Heb je dat verwerkt wordt je ineens niet meer ongesteld natuurlijk hoop je stiekem dat het dan zo is maar helaas na een bloedtest bij de huisarts een antw je bent niet zwanger.
Ok het is duidelijk ook weer fijn.
Maar dan kan je ineens niet meer lopen en verga je van de pijn.(Aan de medicijnen dus maar)
Gevolg voorlopg niet zwanger mogen worden want er is goede kans dat je weer aan een hernia geopereerd moet gaan worden.
Nu afwachten hoe snel ik de MRI krijg om een definitief antw te krijgen. (Eigenlijk weet je het al, heb 2 jaar geleden zelfde gehad)
Iedereen zegt: Kop op komt goed je bent nog jong alle tijd neem je rust.
Ik, ik weet echt niet meer wat ik er allemaal mee moet. Ben zo gefrustreerd en teleurgesteld. Alles wat je dacht op de rit te hebben ineen klap weer weg.
Natuurlijk is het niet anders maar we zijn al tijd bezig nu moeten we dus weer even stoppen.
Weet dus niet of ik de komende tijd nog veel hier te vinden ben.
Denk dat ik me even terug trek en heeeeeeeel hard ga huilen.
Iedereen heel veel succes en hopelijk is iedereen die er nu is zwanger als we weer mogen gaan proberen.
Liefs