??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zoals ik al eerder schreef is het bij mij niet helemaal duidelijk wanneer mijn eisprong is. Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje bleek mijn eisprong veel later te zijn dan ik dacht. Nu denk ik vorige week zondag mijn eispong gevoeld te hebben, maar afgelopen dagen had ook wat slijmerige afscheiding (wat je hebt als je in je vruchtbare dagen zit), dit had ik vorig weekend ook.
Gister toen ik naar het toilet was geweest zag ik bij het afvegen een lichtroze sliertje slijm. Opvallend lichtroze. (sorry, het klinkt niet zo fris maar anders kan ik het niet omschrijven). Wat kan dit zijn? Heb al op internet gezocht, het kan een innesteling zijn, maar daar wil ik niet op rekenen aangezien we net zijn begonnen en dat zou wel heel snel zijn, of heeft dat te maken met een, toch late, eissprong?

Ik zou het gewoon even afwachten. Weet niet wanneer je NOD is? Die even afwachten(hoe moeilijk dat ook zal zijn :) ) en daarna testen,mocht je nog niet ongesteld zijn geworden. Succes!

Kan van het ontpillen zijn, tussentijdse bloeding. Innestelling, voorbode menstruatie. Kan van alles zijn.

Terug
Bovenaan