???

Hoi allemaal...
Ik ben moeder van 2 kindertjes, en ik ben misschien zwanger. Ik ben namelijk 5 dagen over tijd, maar de test (al 2) geven aan dat ik niet zwanger ben. Echt frustrerend! Want ik ben normaal op tijd met menstrueren... Wie (her)kent dit? Ben vanaf februari gestopt met de pil.
Groetjes

Frustrerend! Ik had 6 dgn na nood de eerste positieve test, heel licht. Maar ik zat in een andere situatie, ik had de maand ervoor een mk, dus dan weet je niet wanneer je eisprong is.

Maar als je normaal altijd stipt bent dan is dit wel apart. Wat zegt je gevoel? Toen ik een negatieve test had was ik nl toch verbaasd ondanks dat ik wist dat mijn eisprong laat kon zijn, ik had gewoon kenmerken waardoor ik al dacht zwanger te zijn.

Liefs,
Suisje

Ik had wel dat mijn cyclus ineens langer duurde dan normaal maar werd dan een X aantal dagen ongesteld..
Wel beide keren maar een hele lichte streep.. Man geloofde het beide keren eerst niet zo tot dat ik de clear blue test deed en hier zwanger opstond!

Succes!

Ik had dus bij mn vorige 2 zwangerschappen een heeeele lichte streep! En ik heb niet echt een gevoel dat ik zwanger ben. Maar dat zeg ik ook omdat ik me zelf niet voor de gek wil houden. Ben benieuwd.. heb dit nog nooit gehad, zoveel dagen overtijd. Volgens mijn man moet eens de eerste keer zijn:p
Ik ga zaterdag maar weer opnieuw een test doen als t nog steeds uitblijft. Ik hoop dat ik me bij jullie kan aansluiten! Dan zou mn uitgerekende datum 11 juni zijn!

Terug
Bovenaan