28+2dg Groeiecho en suikertest uitslag

Vandaag de 1e groeiecho gehad.
Ons meisje woog nu 1442 en was ongv 37 cm alle metingen waren goed. Mooie lange benen stevig buikje voldoende vruchtwater. Ze lag mooi met haar voetjes bij haar gezichtje. 3 mooie gezicht en voet foto's meegekregen.

Daarna naar de gyn was tevreden met de echo alles was binnen de grafieken, hij heeft gelijk even de uitslag van mijn suikertest opgezocht nuchter 5.1 en 2 uur nadat vieze drankje 6.6 dus gelukkig geen zwangerschaps suiker!!

ze had het goed bij mama!!!

oh wat heerlijk

wij hebben onze groeiecho met 30 weken, 2 dagen naar kerst! dat is ons kerstkadootje dus hahaha
ik kijk er erg naar uit, ondanks dat ik afgelopen week afgevallen ben groeit de kleine wel errug goed zeiden ze.
nou laat maar zien hoe goed!!!

ben zo benieuwd

fijn dat ze het ook zo goed bij jou heeft!

groetjes sabine

ik moet pas met 32 weken voor een groeiecho en met 36. dus dat zal dan voor mij pas februari worden schat ik..
maar krijgen jullie ook grote kinderen/kans op grote kinderen/grote kinderen weleens gekregen?
want waarom krijgen jullie die groeiechos en suikercurves?

Hmmm dat is vaag. Mijn vk zei dat ik pas met 35/36 weken een echo krijg om te kijken hoe de baby ligt. Er is mij niks verteld over een groeiecho.
Misschien zal ik het toch maar eens na gaan vragen. Mijn laatste echo was met 20 weken en ben inmiddels 28 weken en mis me kleine toch wel. Volgens een berekening op gevoel van de vk zou ik wel 2 weken vooruit lopen. Mijn kleine zou de grootte van een 30 weken zwangerschap.

Ik krijg groeiecho's ivm een te hoge bmi.
Willen ze kijken of de kleine niet te hard groeit en wegens mijn bmi en diabetis in de fam ook de suikertest gehad..

Poeh, das best fors volgens mij. Fijn! Ik heb met 28+0 een groeiecho gehad en onze kleine man was ca. 1250 gram en dat was boven het gemiddelde werd mij verteld. Toch fijn om te horen dat het allemaal goed groeit daarbinnen!

Terug
Bovenaan