28 april mijn nod dag en voel nu al vanalles

A

Anoniem

Guest
HAllo allemaal,

28 april i smijn nod dag, maar ben sinds gisteren heel erg moe en heb last van mijn onderrug. Ben zelfs al 2 dagen eerder naar huis gegaan van mijn werk dit vanwege de moeheid. Wie herkend dit??? Ook heb ik af en toe last van pijnlijke borsten.
Maar kan ik dit nu al allemaal voelen?

gr. Sabrina

Hoi Sabrina

Ja het kan beide kanten nog op. De een heeft last van steekjes in de buik last van de rug vermoeid. En dat kan nog twee kanten op. Ikzelf heb maandag mijn NOD en ik heb in princiepe weinig last. Dinsdag had ik wat krampjes onderin de buik wat last van mijn rug,humeurig. En dat kan nog alle kanten op. Ikzelf ga ook alle verschijnselen af om te onderzoeken of dit bij een eventuele zwangerschap kan horen. Je hormonen zijn rare dingen die je lichaam aardig voor de gek kan houden. Je zult toch moeten afwachten tot volgende week. En dan duurt de week erg lang. Ik moet nog 3 dagen wachten en die duurt mij al te lang. Succes

Groetjes Sharine

hoi sabrina! ik heb 26 april mijn NOD dag, dus een beetje in zelfde schuitje.Ik voel ook (weer) van alles, maar dit is ronde 3 bij mij, dus misschienn og steeds ontpillen... (hoop het niet!). Heb misselijkheidsvlagen sinds begin deze week, pijn rug en strak gevoel in buik. Borsten ok, daar deze ronde geen last van (alleen dag voor eisprong heel erg).
zullen we samen duimen?!?!?
liefs!!!

Terug
Bovenaan