28 augustus uitgerekend, kletsen over positieve dingen van de zwangerschap!

Gewoon lekker kletsen over je zwangerschap en over dingen die je al hebt gekocht het positieve van de zwangerschap daar wil ik graag over kletsen.
 
Hi!
Ik ben 29 juli uitgerekend en wil best met je kletsen hoor!
Bij ons is alles al af. Alles al gekocht etc. Omdat ik in mijn verlof periode heerlijk weer heb hoop ik, en lekker wil genieten.
Wij krijgen een meisje! Weet jij al wat je krijgt?
9 maart de 20 wkn echo!

Groetjes
 
Ik ben 31 juli uitgerekend, en het word ook een meisje! Nog niks gekocht omdat ik hoop het dat de winkels snel open gaan... aangezien dit onze eerste is wil ik graag wat meer uitleg en ook kwaliteit ‘voelen’ en alles zien. Als het nog langer duurt met de lockdown moet ik helaas wel gaan bestellen. Maar wat hierboven gezegd word is wel slim, straks in onze laatste weten is het (hopelijk) prachtig weer en wil je niet teveel doen!
 
O heerlijk dat je alles al af hebt je hebt groot gelijk! Heb je ook wat meer rust wij hebben wat kleine spulletjes al gekocht maar is ook ons eerste kindje dus wil graag wat meer informatie in de winkels hopelijk gaat dat gauw goedkomen. Eerst nog een mooie nieuwe vloer in de babykamer dan de meubeltjes en de rest ook al lekker veel verwend door familie en vrienden dus dat is ook leuk! Ja hou van wat meer positieve dingen van de zwangerschap dan al het enge en negatieve wat ik hier veel lees. Moet ook over gesproken worden natuurlijk.
 
Spannend!!! Wij zijn ergens in september naar de baby dump gegaan, daar 3 uur lang alle grotere dingen toen gekocht in 1 keer (box, wagen, kamertje, autostoeltje) en daar kregen we hele fijne uitleg bij.

Ook ben ik al eerder zwanger geweest. Maar dat hartje is toen helaas gestopt met 8 weken.
Dit was december 2019.

Toen in september en oktober ook "even" zwanger geweest om het even snel te zeggen... als ik die 2 keren niet had getest had ik ongeveer 10 dagen over tijd geweest. De innesteling was niet goed.

Toen 13 november had ik weer een positieve test in handen en die meid is blijven plakken gelukkig!

Leuk dat je het als verassing houdt, het geslacht!!!
Super spannend ook!
 
Hi, hier ook 28 augustus uitgerekend!
Nog geen kinderkamer gekocht, ik hoop ook echt dat de winkels gauw open gaat, liever kijk/voel en vraag ik in de winkel in plaats van online bestellen..

De kinderwagen wel al gekocht, zo leuk om die al in elkaar te zetten en uit te vogelen hoe alles werkt :)
Voor ons ook het eerste kindje dus alles is nog nieuw en spannend, we weten het geslacht nog niet, pas met de 20 weken echo..
 
Fijn dat naar de tegenslagen er een wondertje aan zit te komen! Soms duurt het iets langer maar je weet waar je het voor doet. Heb nu afspraken staan bij Prénatal volgende week keertje baby spullen kijken voor de alle eerste keer!?
 
Terug
Bovenaan