Hallo allemaal,
Hier weer even een berichtje van mij.
Na een paar weken in spanning te hebben gezeten, en meerdere keren per week naar het ziekenhuis te moeten i.v.m. een te hoge bloeddruk (onderdruk) hebben we vanmiddag dan eindelijk te horen gekregen dat ik toch met een geplande keizersnede zal gaan bevallen.
De keizersnede is gepland op dinsdag 28 oktober 2008 in de namiddag.
(Spannend nog iets meer dan 1 weekje)
Het komt nu ook wel erg dichtbij allemaal.
Zelf ben ik nog het meeste zenuwachtig voor de ruggeprik, gelukkig heb ik vanmiddag al een gesprek gehad met diegene die de narcose zal doen.
Er is me een hoop duidelijk geworden en ben blij dat ik nu wel de bevalling bij zal wonen. (De vorige keer ben ik namelijk onder algehele narcose bevallen.)
Nou meiden zogauw de kleine geboren is laat ik het jullie weten
groetjes Masja
Hier weer even een berichtje van mij.
Na een paar weken in spanning te hebben gezeten, en meerdere keren per week naar het ziekenhuis te moeten i.v.m. een te hoge bloeddruk (onderdruk) hebben we vanmiddag dan eindelijk te horen gekregen dat ik toch met een geplande keizersnede zal gaan bevallen.
De keizersnede is gepland op dinsdag 28 oktober 2008 in de namiddag.
(Spannend nog iets meer dan 1 weekje)
Het komt nu ook wel erg dichtbij allemaal.
Zelf ben ik nog het meeste zenuwachtig voor de ruggeprik, gelukkig heb ik vanmiddag al een gesprek gehad met diegene die de narcose zal doen.
Er is me een hoop duidelijk geworden en ben blij dat ik nu wel de bevalling bij zal wonen. (De vorige keer ben ik namelijk onder algehele narcose bevallen.)
Nou meiden zogauw de kleine geboren is laat ik het jullie weten
groetjes Masja