28 weken en bevallen

als ik zou bevallen hoe lang oet mijn kindje dan nog in het ziekenhuis blijven? van sommige hier uit het dorp hoorde ik 3 maand weer van een ander 3 weken en er is hier eentje met 29 weken bevallen en die had het kindje na 1 week alweer thuis. weet iemand di misschien?want ben erg bang dat k te vroeg beval, omdat k stress moest vermijden(danzkij een bloeding met 25 weken)maar er is elke dagw eer iets anders dat k het gewoon net kan vermijden ja op me werk.

Hoi Vlindertjuh,

Ik denk dat het heel afhankelijk van je kindje is! Het ligt aan van alles, het gewicht, de longetjes enzovoort, maar meestal moet een kindje toch wel een poosje in het ziekenhuis blijven, totdat het een bepaald gewicht bereikt heeft. Hoe zwaar dat precies is, weet ik niet.

Misschien kan ik je geruststellen. Ik had tijdens mijn zwangerschap ook een bloeding in de 25 week. Ik moest een week in het ziekehuis blijven en omdat de bloedingen bleven, heel rustig aan doen, eigenlijk mocht ik helemaal niks. De bloedingen bleven bij vlagen wel komen en ook ik had daardoor last van stress. Gelukkig is mijn dochtertje geboren met 39 weken en 6 dagen.....

Doe het gewoon rustig, zo goed als je kan!

Heel veel sterkte, Hanneke

Meid, wat maak je jezelf gek door overal te posten! Ik heb al gereageerd op de zwangerschapspagina, dus zal het hier niet weer neerzetten..
De baby komt helaas wanneer het zelf wil en hoe drukker jij je maakt, hoe slechter het gaat.
Probeer te genieten, het gaat zo snel!
Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

hoi, zeker elke dag is er 1, onze  zoon  is 5 gd. te vroeg geboren (23wk. en 2 dg)  en heeft een half uur geleefd, als je kindje geboren wordt met 28 wk. zijn de kansen goed, er is zoveel mogelijk op medich gebied voor die kleine babytjes, ik hoop van harte dat het allemaal goed komt en je een gezond kindje mag krijgen!

Terug
Bovenaan