28 weken zwanger en de baby weinig voelen

<p>Wie heeft er nog meer de pech zowat iedere dag naar het ziekenhuis of de verloskundige te moeten, omdat je de baby amper voelt? <br /><br />ik voelde hem laatst 2 dagen niet en gister 9 uur lang niet. Mijn placenta ligt hoog aan de voorkant.. nu maakt het me onzeker en moet ik dus steeds naar het ziekenhuis omdat ze ook geen risico’s willen nemen. Alles is gelukkig elke keer goed met de kleine man! Alleen het is wel super lastig. Hij was helemaal van stuit naar zn hoofdje naar beneden gedraaid heb er niks van gevoeld.. </p><p>en voel alleen kleine schopjes af en toe. Van buiten nog niets te zien of te voelen. <br /><br /></p>

Hi. Ik ben 26 weken en voel haar ook niet altijd even goed. Placenta ligt ook deels aan de voorkant en soms ligt ze met haar rug er naartoe.. dus voel ik ook niks.. heel vervelend omdat je je dan telkens zorgen maakt.. gelukkig vaak om niks!

Ik had dit rond de 28 weken ook, de baby wordt steeds groter en beweegt dasrdoor steeds weer anders. Eerst waren het af en toe schopjes, toen werd t steeds rustiger voor mijn gevoel, en nu gaat het of heel hard of is het stil. Voor mij werkt het om helemaal plat te gaan liggen ipv op mijn linkerzij zoals vaak geadviseerd wordt. Hand op mijn buik, en 5 min wachten. Het bewegen gebeury dan bijna elke keer. 

Terug
Bovenaan