28 weken zwanger en onzeker

heej meiden,

ik ben bijna 28 weken zwanger....
voel de baby bijna niet...
sommige dagen de hele dag en andere dagen achter elkaar gewoon weg bijna niet...
gister voelde ik dat de baby draaide in me buik..
was niet zo prettig gevoel trouwens...
maar de baby komt ook niet echt naar me hand toe...
de baby ligt de hele week al boven met het hoofdje...
ik weet waar het hoofdje ligt..
ik heb hele de week op de beurs het hartje gehoord dus ik weet dat het goed zit hierbinnen...
maar desondanks.... maak ik me gewoon zorgen dat ik de baby niet voel...

Las toevallig net al je berichtje. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
Bij de eerste zwangerschap voelde ik de baby op het laatst (rond de 30e week) ook (bijna) niet meer. Heb toen de v.k gebeld en ze heeft me toen voor de zekerheid door gestuurd naar het ziekenhuis en daar hebben ze het toen 3 dagen in de gaten gehouden. Daarna toen ik weer naar huis mocht moest ik 2/ 3 keer in de week terug komen voor een ctg. Moet zeggen was wel erg vermoeiend maar goed ik had zo iets we krijgen er wel iets moois voor terug. En hun zeiden ook steeds bij twijfel gewoon bellen en dan kon ik komen. Ben nu 5 weken in verwachting van de 2e en moet eerlijk zeggen hoop het nu ook niet meer mee te maken want je je maakt je dan toch veel zorgen.
Dus ik kan je alleen aanraden twijfel niet maar bel de vk een keer extra controle kan nooit geen kwaad. Hoop dat je iets hebt aan me verhaal en wens je veel succes!!!!!!

Liefs bg

Mijn vk's zijn zo van als je het even voelt is het al goed...
Dus daar heb ik echt niks aan
Ik moet 23ste terug voor controle en dat ga ik dan gewoon zeggen..
Bedoel... beter voor niets naar het ziekenhuis dan een keer te laat...

bedankt voor je snelle berichtje

Hoi,

Misschien dat dit je een beetje gerust kan stellen.
Toen ik in verwachting was van mijn zoontje voelde ik hem eigenlijk ook amper,
Mijn vriend heeft vaak genoeg moeten porren en porren wilde meneer nog een teken van leven geven.
het geeft inderdaad veel onzekerheid maar misschien ligt je placenta ervoor en voel je je kindje daarom minder.
Het kan zo verschillend zijn bij mijn eerste zwangerschap was mijn dochter echt super druk kon gewoon het voetje volgen over mijn buik en toen mijn tweede zwangerschap mijn zoon dus voelde ik niet.
Kan me ook echt niet herinneren dat ik contact kon maken met hem.
En nu ben ik in verwachting van ons derde wondertje en die is vaak genoeg een marathon aan het rennen heb ik het gevoel hihi.
Maar als je het echt niet vertrouwd dan zal ik gewoon inderdaad de verloskundigen bellen.
Beter 10 keer voor niks dan 1 keer te laat.

Veel sterkte

groetjes angel
25w 4d

Hoi,
Beetje een late reactie maar toch..
Bij mijn zoontje lag de placenta ook aan de voorkant. Dus ik heb hem ook niet zo
heel veel voelen bewegen. Mijn vriend heeft het zelfs maar een paar keer kunnen
voelen!! Op het laatst voelde ik zijn knieen langs mijn ribben gaan (auw!) en toen
voelde ik hem daar dus heel duidelijk. Het kan dus heel goed zijn dat je daarom
je kleintje wat minder voelt.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan