<p>Dag!</p><p>Ik ben nu 28 weken zwanger en het gaat best goed allemaal. Ik heb alleen een ‘probleem’.</p><p>Ik krijg bijna geen hap door mijn keel, de zwangerschaps misselijkheid is met 16 weken overgegaan, dus daar ligt het niet aan. </p><p>Niks smaakt me, na 1 hap ben ik klaar, heel vervelend.</p><p>Bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen maar honger, dus was ik behoorlijk aangekomen, nu ging het in het begin ook die kant op, maar de laatste paar weken dus bijna niet meer.</p><p>Ik zag er eerst wel het voordeel van in, dan zou ik na de bevalling minder gewicht hoeven te verliezen, maar ondertussen baal ik er flink van.</p><p>Ik denk dat een grote oorzaak is dat ik zeer veel last heb van brandend maagzuur en dat bijna alles verkeerd valt.</p><p>Ik ben dus veel vaker misselijk en moe nu, omdat ik gewoon te weinig heb gegeten.</p><p>Wie heeft er goede voedingstips?</p><p>Vooral eten wat flink vult en waar ik geen brandend maagzuur van krijg.</p><p>Tips voor een stevig ontbijt? Goeie lunch? Brood valt ook niet goed, dus is flink zoeken.</p><p> </p><p>Ontzettend bedankt!!</p>