A
Anoniem
Guest
Even voorstellen hoor; ik ben 24 jaar, ik kijk al een tijdje met jullie mee op dit forum maar had nog nooit gereageerd. In mei ben ik gestopt met de pil. Pfft pas ronde 6, het lijkt al veeel langer!!! Word ondertussen niet goed van alle zogenaamde symptomen zoals vollere borsten, misselijkheid, vol gevoel in de buik, hongergevoel, donkere randen om de tepels, andere trek dan anders, zichtbare aderen in de borsten.. Ik heb ze allemaal al een keer gehad en heb het idee dat mijn lichaam een spelletje met me speelt ofzo want ik werd telkens toch weer ongesteld!! Hebben jullie dat ook? Lastig ook dat ik nog nooit zwanger ben geweest dus dat ik niet weet wat ik moet voelen.
29 november (of 30, ongeveer) heb ik dus weer mijn NOD. Wie nog meer?
Eind van deze week beginnen we dus weer met "extra klussen". Ook daarbij heb ik alle tips al een keer uitgeprobeerd maar tot op heden zonder resultaat. Word er aardig hopeloos van (zeker met alle zwangere collega's, vriendinnen, (schoon)zussen om me heen), al vind ik dat weer niet eerlijk tegenover degenen waarbij ik "ronde 10" ofzo zie staan.
Lastig dus.
29 november (of 30, ongeveer) heb ik dus weer mijn NOD. Wie nog meer?
Eind van deze week beginnen we dus weer met "extra klussen". Ook daarbij heb ik alle tips al een keer uitgeprobeerd maar tot op heden zonder resultaat. Word er aardig hopeloos van (zeker met alle zwangere collega's, vriendinnen, (schoon)zussen om me heen), al vind ik dat weer niet eerlijk tegenover degenen waarbij ik "ronde 10" ofzo zie staan.
Lastig dus.