29 juni NOD

Hoi

Nog meer met de NOD op 29 juni? Duurt nog even, maar met mijn cyclus zit ik van de 12e tot de 16e in de vruchtbare periode... en aangezien het vandaag de 12e is....

 
Hoi puck,

Ik heb mijn NOD op 30 juni,,,dus we gaan zo`n beetje gelijk op!! Mijn vruchtbare dagen beginnen morgen,,,maar we zijn al druk aan de klus hoor, je weet maar nooit of hij stiekem eerder komt,,als hij al komt,,,ik ben deze cycles begonnen met clomid, omdat ik geen eisprong heb,,clomid moet een eisprong opwekken! Ik hoop dat het zijn werk doet!! Spannend allemaal weer!!

Heel veel klusplezier!

Liefs moi xxx
 
Helemaal geen gekke vraag hoor!!Ik ben in Juni vorig jaar met de pil gestopt (vanaf jan voor ht eggie) en mijn cyclessen waren heel lang en onregelmatig,,,ik heb ook een tijdje mijn temp bijgehouden en zag geen duidelijke tempverhoging,,de ha heeft mij doorgestuurd naar de gyn en na een bloedtest bleek dat ik helemaal geen eisprong had!! Dat was wel even slikken natuurlijk,,,want zonder ei geen kans!! Ook is het sperma van mijn vriend meteen onderzocht en dat is gelukkig perfect in orde! Gelukkig kun je d.m.v medicijnen de eisprong opwekken! Ik hoop dat het aanslaat! Ik moet 11 augustus weer terug komen en als het niet aanslaat word de dosis verhoogt!!!

Hoe lang zijn jullie "bezig"

Liefs moi xxx
 
Ik ben begin januari met de pil gestopt. Heb de pil in totaal 12 jaar geslikt (vanaf m'n 15e) en had hem in het begin omdat ik altijd onregelmatig menstrueerde en heel veel pijn en erg ziek was. Ik ben in januari gestopt en ben begin mei voor het eerst weer gaan menstrueren. Dit was echter zeer kort (2 dagen). 2 juni had ik weer een menstruatie, maar vind het moeilijk om te zeggen dat het weer 'normaal' was, omdat ik dus eigenlijk nog nooit een normale menstruatie zonder pilgebruik heb meegemaakt. Deze duurde wel iets langer (4 dagen). Tot eind mei gebruikten we ook nog voorbehoedsmiddelen omdat ik gewoon eerst 1x een menstruatie gehad wilde hebben. Vervelende is dus dat als ik rond de 29e niet ga menstrueren het ook nog zo kan zijn dat mijn cyclus nog niet weer helemaal normaal is. Maar goed, gewoon afwachten dus. We gaan er in elk geval gewoon voor en we zien wel.... Ik hoop in ieder geval dat het lukt! Jij ook heel veel succes Moi!
 
Bij mij duurde het ook 5 maanden voordat ik voor het eerst weer ongi werd na het stoppen van de pil! Ik heb deze 13 jaar geslikt! Daarna had ik 2 x een cycles van 29 dagen en dacht dat alles weer in orde was, maar helaas de keren daarna steeds cyclessen van 40 dagen en de laatste 2 x 32! Je kunt misschien met de volgende cycles beginnen met tempen, want dan kun je zien of je wel een eisprong hebt!

Jij ook veel succes!!

Liefs moi xxxx
 
Terug
Bovenaan