29 november NOD, bezig voor 1e kindje

A

Anoniem

Guest
Hai hallo ik zie even door de  bomen het bos niet meer hoor, maar wie  verwacht nog meer  op 29 november haar NOD en is bezig voor het eerste kindje? Ikzelf (wij) zitten nu in ronde 6.

Ben benieuwd. Ik vind die weken zo ontzettend sloom gaan, zeker vanaf het klussen dan kan je er niets meer aan doen en is het puur afwachten.

Een keer met meer gezamenlijk op het wachtbankje leek me fijner. Gedeelde smart...

Hoop van jullie te horen!

Groetjes Olivia

Hoi Olivia,
mijn NOD is 26 nov. dus we verschillen niet heel veel van elkaar. voor ons i het de 2e ronde voor ons 1e kindje..

Groetjes Masrya

Hoi Olivia,
mijn NOD is op 26 november. Ik ben 24 jaar en  wij zijn sinds half maart bezig voor ons eerste kindje.
In mei was ik al zwanger, maar dat is helaas geeindigd in een miskraam bij bijna 8 weken. Inmiddels zitten we alweer in ronde 4 na de miskraam en duurt het me alweer veel te lang! Afgelopen cyclus was er een van 61 dagen! Daarvoor steeds tussen de 30 en 35 dagen.
Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en heb nu mijn eisprong gehad, volgens de testen. Dus het wordt weer heel spannend. In ieder geval hebben we goed geklust. Maar dat wachten duurt altijd zo vreselijk lang he!
Heel veel succes allemaal en hopelijk hebben we allemaal heel snel een positieve zwangerschapstest in handen!

Hoi
Ik ben bloem (ja ik heet echt bloem). Ik ben 23 jaar en heb 30 november mijn nod. De dag na jou. Wij zitten in ronde 11. 2 maanden geleden ben ik heel even zwanger geweest. 2 positieve testen helemaal happy en toen ging het al mis.
Ik vind het ook zo lang duren je bent er zoveel mee bezig. Jij ook?
Voor ons is dit ook het eerste kindje. Hou je me op de hoogte. Laten we maar weer hopen op een vruchtbare maand. En flink klussen de komende paar dagen he. Ik tenminste wel want ik heb een cyclus van 29 dagen. En jij?
Groetjes
Bloem

Hoi Olivia.

Spannend allemaal he!! Wij zitten in onze 5e ronde van ons eerste kindje en ik ken dat hoor, steeds weer spannend afwachten. Heb er eigenlijk helemaal geen geduld voor om te wachten. De eerste twee keren ook veel te enthousiast geweest met testen(omdat mijn cyclus ineens 2 dagen langer is geworden na de pil). Nu daarin wel wat meer geduld. Vind het wel moeilijk om mijn mond tegen iedereen te houden. Zou wel van de daken willen schrewen dat we een kleine willen, maar ja als het niet lukt............

Maar goed geduld hebben, gister weer eiersprong gehad dus weer spannende 2 weken.

Liefs Marian

Hi Olivia,
Ik verwacht ook de 29e/20e mijn NOD. Weet het absoluut niet zeker omdat ik net gestopt ben met de pil. Wij gaan voor de 2e, hebben al een dochtertje van 1,5 jaar.
Ik verwacht niet dat ik heel snel zwanger zal zijn, dan kan het alleen maar meevallen, haha ! Succes met het wachten......hopelijk ben je snel zwanger.
Groetjes, Merle

Hoi meiden,

Ik heb op 27 november mijn NOD. Maar sinds ik gestopt ben met de pil (februari) blijkt mijn cyclus wel wat korter te zijn dan 28 dagen, dus wellicht is mijn NOD wel wat eerder.

We zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Eind augustus hebben we jammergenoeg een miskraam gehad. We hopen van harte dat het snel weer raak zal zijn. Ik vind de weken en maanden wel erg lang duren. Ik las dat net ook al in een van de andere reacties. Nou ja, we doen ons best!

Ik wens jullie veeeeel succes! En we houden elkaar op de hoogte, toch?

Groetjes van Vennie.

Terug
Bovenaan