29 weken zwanger

hoi dames alles goed met de buikjes?
alweer 29 weken zwanger en wat slaap ik slecht vreselijk gewoon.
weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten, laten de weken maar vliegen, ik weet ik ga mijn buik heel erg missen maar niet slapen en dan nog eens vroeg naar je werk moeten bleghh.
zo weer even geklaagd hihi

Ja dat slapen, wat een drama he!
Ik kan prima in slaap komen maar als ik wil draaien van de ene naar de andere zij( wat toch gemiddeld zo een 10x gebeurt blehh) wordt ik wakker! Dus veel korte stukjes.....ik probeer ovedag nog zo nu en dan een tukkie te doen.....maar als je straks bevallen bent......dan zal je ook net zo goed slapen!!!
Succes...

pfff herken het hoor,vooral de laatste dagen slaap ik slecht en als ik slaap dan ook zo weer wakker en dan kom ik maar moeilijk weer in slaap.En al de nachtelijke wandelingen naar de toilet haha en de kleine is snachts erg bewegelijk.Maarja we moeten erwat voor over hebben en zo wen je al wel wat vast aan de gebroken nachten die nog zullen komen,succes

Ik verhuis 's nachts regelmatig naar de bank of de logeerkamer- net waar ik denk dat het beter vertoeven is. Ik heb nog niet zo'n last van m'n lijf, maar als ik eenmaal wakker wordt, lig ik me toch een potje te piekeren! Als ik niet van m'n eigen toiletbezoek wakker wordt, is het wel van een gillende dochter of een snurkende man. En dan begint het gepieker. Over helemaal niets, maar het kan me gerust een uur of twee wakker houden en het kan ook gerust 2 of 3x per nacht gebeuren. Wat je zegt: drama!

ja je went wel weer alvast aan de gebroken nachten die komen maar hoop toch iets beter te kunnen slapen als ik mijn zwangerschaps verlof heb beetje opladen alvast haha.
maar ja we weten waarvoor we het doen he!

Terug
Bovenaan