29 wk en niet lekker voelen

<p>Hallo, </p><p>ik ben nu 29 weken zwanger van mijn eerste kindje. Van mij zelf ben ik al 6 jaar chronisch vermoeid maar tijdens de zwangerschap is de vermoeidheid nog erger geworden maar ook begin ik last te krijgen van benauwdheid, slap voelen, licht in het hoofd zijn en gewoon geen energie ergens voor hebben en heb ook telkens een steek bij mijn rechter long... </p><p>zijn er meerde die last heeft van deze symptomen?</p>

@DRS dat heb ik gedaan en hun verwezen me door naar de dokter en de dokter heeft mij gezegd dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat alles in het bloed goed is... 

Jep hier ook.... chronische vermoeidheid... met de pds erbij vaaknnpg wat heftoger. Begin me ook steeds meer loom te voelen. Gelukkig werk ik wel veel minder. Jij?
Dinsdag 29 weken. Echt aftellen. Hele zwangerschap is mede door de vermoeidheid en nog steeds misselijkheid al afzien. Doel in zicht houden :)

Benauwdheid hoort echt wel bij de tweede helft van de zwangerschap. Het kindje neemt gewoon steeds meer plaats in. Ik ben nu 35 weken en helaas wordt het nog niet minder. Dat komt pas wanneer het kindje indaalt. Bij mij helpt het wel om op mijn linkerzij te gaan liggen, dan krijgen je longen meer lucht.

Ik herken sowieso de vermoeid zelf heel veel last van. Als ik bij mijn huisarts laat prikken wordt er altijd gezegd dat de waardes goed zijn. Maar als ik er dan om vraag wat de waardes precies zijn zeggen ze dat ze wel tegen de ondergrens aan zitten. 
Nu zijn ze laatste keer gecontroleerd bij WKZ en nu zaten ze net iets onder de ondergrens maar hun hebben meteen vitamines voorgeschreven. 
Misschien dat bij jou de dingen ook tegen de ondergrens aan zitten waardoor je je nog moeier voelt dan normaal. 

Terug
Bovenaan