29 wkn zwanger, vandaag nog niets gevoeld

A

Anoniem

Guest
Hé hallo allemaal,

Ik ben niet in paniek ofzo maar vind het wel fijn om te horen of er meer mensen dit hebben mee gemaakt.

Gisteren wel leven gevoeld, iets minder krachtig dan normaal en vandaag nog helemaal niets. Heb niet veel gedaan want ik ben vrij... Nogmaals ik denk echt niet het ergste maar ik ben wel blij als ik dadelijk een trap krijg.

xx
Miepzzz

ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook een keer gehad
door de verloskundige werd ik toen door verwezen naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje
je raad het waarschijnlijk al de kleine begon lekker te bewegen toen we het ziekenhuis in kwamen
filmpje is toch gemaakt bleek gelukkig niks aan de hand
als ik jou was zou ik de verloskundige gewoon even bellen ze werken 24uur per dag
en dan ga je toch wat rustiger de avond in

liefs ilona

hoi hoi ik zou voor de zekerheid toch even mijn vk bellen
groetjes sandra

Hoi!

Ik weet niet of t bij je helpt maar als ik even niets voelde dan dronk ik een volle glas leeg, soms prik en dan kreeg ik een reactie....
groetjes,Priscilla

Bedankt voor jullie reacties, heb nog niets gevoeld. Kijk het nog een uurtje aan... Hou jullie op de hoogte. Thnx!

Hoi Miepzzz,

Heb je je ck al gebeld? Wel even doen hoor als je nog niets hebt gevoeld. Je hebt er ook niets aan om ongerust de nacht in de gaan.

Hé!

Alles goed hier! Hij/zij had gewoon een luie dag... pffff... als hij/zij nog eens iets weet.

Bedankt voor jullie medeleven!

xx
Miepzzz

Terug
Bovenaan