2besure zwangerschapstesten ervaring?

<p></p><p>HI.</p><p>Ik weet niet of de foto juist upload maar ik snap niks meer van deze testen. Ik ben 7 dagen overtijd en de 2besure testen blijven niet wit maar laten wel heel licht iets zien. Normale zwangerschap testen laten geen streepje zien, deze zijn volgens mij wel iets minder gevoelig. </p><p>https://ibb.co/7gvxWqX</p><p>Ik heb ook het linkje naar de foto erbij gezet. Heeft iemand ervaring met de testen van 2besure?</p>

Ik heb deze testen ook gebruikt (weet niet of ik dezelfde gevoeligheid had, maar in elk geval hetzelfde merk) maar bij mij klopten ze wel steeds. Zo'n licht streepje kan betekenen dat het (nog) te weinig hcg is om positief te testen met de test van een ander merk, maar na zo'n soort streepje had ik met de kruidvat 2 voor 5 euro test een dag of 2/3 later ook altijd een tweede streepje. 
In principe geldt streep is streep, maar deze testen zijn lekker goedkoop, dus ik zou gewoon over een dag of 2/3 (of als je zoveel geduld hebt over een week ofzo) nog eens testen en dan zou het streepje aanzienlijk duidelijker moeten zijn.

Terug
Bovenaan