2d of 3d echo?

ik doe vrijdag een 2d en krijg 1 3d foto erbij,vond 3d toch wel wat aan de prijzige kant en het gaat mij erom of het kindje goed groeit en wat het geslacht is.
groetjes

bij ons in de buurt in someren zit een vrouw die maakt pretecho's(geen 20 weken echo dus) die maakt een filmpje van ruim een half uur tot uur in 4d! plus een hele rits aan foto's die allemaal op dvd komen te staan en die krijg je dan mee. en dat alles voor 70 euro. heb deze met de zwangerschap van mijn zoontje toen gekregen hartstikke mooi...

Da's niet duur zeg, dat allemaal voor 70 euro! Het is dat ik niet in de buurt woon, anders had ik het wel geweten...

Met 25 weken gaan we een pretecho laten doen aangezien de gratis echo en de 20 weken echo tussendoor nog in de planning staan. We gaan dan voor 30 minuten 4d. Als ik het nu zou doen (ben nu 18 weken) zou ik nog voor 2d zijn gegaan omdat 3 of 4d inderdaad vaak veel duurder is.

Voor degenen die rondom Leiderdorp wonen, er is een echoscopiste die voor haar opleiding vrouwen zoekt die tussen de 18e en 22e week zitten, krijg je een gratis echo. Ik mag de 23e:
www.echopraktijkdelinde.nl

Hoi hier een mama van een dochtertje van 9 maanden.

Wij hebben 2 x een pretecho gedaan bij Dr. Papa (erg bekend)

Ik kreeg toen te horen dat je vanaf 15 weken het geslacht kon zien, maar dat bij zo''n vroege pretecho 2D mooier en duidelijker was.

Met 26 weken hebben we nog een 3D echo gedaan zodat ik nog even naar binnen kon 'spieken' tussen de 20 weken echo en de bevalling.

De eerste keer kregen we als verassing toch ook wat 3D beelden te zien, maar die waren inderdaad lang niet zo mooi als bij 26 weken.

Geniet!

Hoi,

Ik heb een 12weken echo gehad, heb over anderhalf week de 20weken echo en weer 8 week later dus als ik 28weken ben doen we een pretecho.
Wil wel 4D! Kost een x wat, maar heb je ook wel wat bijzonders vind ik.
Maar ik hoor er veel zeggen dat ze pretecho doen voor het geslacht, maar die kunnen ze bij de 20weken echo toch ook al zien??Tenminste hij is daar niet voor, het is een medische echo, maar 9 van de 10x zien ze ook het geslacht en als je het wil weten zeggen ze het je werd ons verteld.

Voor meer info kun je ook kijken op baby vieuw en baby in beeld
Groetjes

ja op de 20 weken echo word het je ook verteld.

Maar veel mensen doen met 15 weken al een pretecho omdat ze het dan al kunnen zien.
Al is het niet heel nauwkeurig dan.

groetjes S

Terug
Bovenaan