2dagen overtijd!

Vandaag twee dagen overtijd en nog geen ongi te bekennen.

Weer een dag erbij denk ik dan maar weer. Ik moet me wel erg inhouden om te testen maar wil nog in iedergeval afwachten tot Vrijdag (als er verder geen ongi tussendoor komt).
Dus voor mij is het nog even spannend, zal het wel, zal het niet. Ik was de laatste tijd erg regelmatig met een cyclus van 30 dagen. Maar ach je weet het maar nooit.

Voor dianne: ik had nog een berichtje voor je achter gelaten. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je je lekker zwanger mag voelen. OOoo ik hoop het zo dat ik strakt bij je mag voegen bij het februari forum. Ik moet nog even geduld hebben.

Tot gauw.

liefs Bibi
 
hey bibi

heel veel succes
zoals je misschien hebt gelezen heb ik ook positief getest
en ik heb helemaal nergens last van
had eerder ongikwaaltjes dan zwangerkwaaltjes
succes ik duim nog steeds voor je
groetjes debra
 
Oooh Bibi,
Ik neem m'n petje voor je af!! Al die spanning (je hebt natuurlijk weinig keus :)) Wat zullen de dagen lang voor je zijn!! Hopelijk, hopelijk....
 
Wat is die tijd net voordat je ongi moet worden en de dagen dat je overtijd bent toch spannend he.Om soms gek van te worden.
Hou je ons op de hoogte

Veel liefs
Brenda
 
Wowwwwww, tot vrijdg wacgten....ik zou m'n vingers opvreten!!!!
Nou meid, ik hoop dat er geen rode duivels om de hoek komen kijken en dat je vrijdag een positive test hebt.
Ik ge heeeeeeeeel hart voor je duimen!!

Liefs, Ank
 
Hoi,

Oeps, zie nu net dit berichtje van je staan. En ik heb natuurlijk net een stuk geschreven onder jouw 'waarschuwing' voor mij.
Even zoeken dus.
(Zo blijf je lekker bezig!)

Liefs
 
Terug
Bovenaan