2dagen overtije, test negatief

Hoi dames,

Ik ben 2 dagen overtijd. Had afgelopen maandag ongesteld moeten worden... ik heb maandag een test gedaan, maar negatief. Nu vanmiddag weer een test gedaan en weer negatief. Het maakt me erg onzeker en zit mezelf ook een beetje gek te maken dat ik niet ongesteld wordt en niet positief test. Wel ben ik met vlagen misselijk en met regelmaat duizelig, ook voel ik propjes in me buik en soms kleine steekjes. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt
 
2 dagen overtijd is nog niet zo lang, het kan dus nog alle kanten op. 
Ik heb gehoord van vrouwen die pas na 2 weken overtijd een positieve test in handen kregen. Maar evenveel werden na een x aantal dagen overtijd toch gewoon ongesteld. 
En genoeg vrouwen uit de laatste groep, hadden zulke duidelijk symptomen dat ze toch zeker wisten dat het raak moest zijn. 
Weet je zeker wanneer je ovulatie is geweest en of je echt overtijd bent? 
Ik weet hoe spannend het is. Zat vorige ronde bijna twee weken in hetzelfde schuitje. Helaas mocht het toen toch niet zo zijn. 
Succes en  laat je vooral niet gek maken. 
 
Hoi!
Dankjewel voor je reactie! Ik heb wel een vrij korte cyclus van 25 dagen. Wel geklust rond de ovulatie! Mijn cyclus is ook vrij regelmatig, ik word altijd op de dag ongesteld, zoals het hoort. Wij zitten nu in ronde 2, dus vind het heel spannend. Dit zou de eerste kleine zijn, dus heb ook geen idee hoe of wat ik zou moeten voelen haha. 
 
He,
Ik heb ook een vrij korte cyclus en nu al een week overtijd. Ook alle testen tot nu toe negatief. In mijn geval test ik elke 3/4 dagen.
Als het helemaal niet komt ga ik naar de huisarts. Maar dat is meer omdat ik al een jaar bezig ben. Als het de tweede ronde is zou het misschien kunnen dat je cyclus nog moet aanpassen? Ligt eraan of je hiervoor anticonceptie gebruikte.
Succes!
 
Hee!
Ik ben vandaag ook 2 dagen overtijd. Vanmorgen test gedaan maar helaas negatief. Heb wel wat symptomen maar die kunnen natuurlijk ook bij een menstruatie passen. Al een week soms krampen in de onderbuik, wat rommelende darmen, af en toe wat misselijk. Ben steeds bang om ongesteld te worden. Ik ben in oktober gestopt met de pil. Dus we zijn nog niet zo lang bezig. Mijn cyclus is wel aardig regelmatig. Wanneer doen jullie weer een test?
 
Terug
Bovenaan