2de bezoek consultatiebureau

hallo mama's

ben vandaag met Younes voor de tweede keer bij het consultatiebureau
geweest, alles goed, hij is in 5 weken tijd 7 cm gegroeid en 2 kilo
aangekomen. Hij is nu dus 63 cm lang en weegt 7 kilo. Voor een baby van
2 maanden is hij dus erg flink!

Helaas heeft hij vandaag ook zijn eerste prikjes gehad, en dat was zo
zielig, even heel hard bleren en daarna in slaap gevallen tot nu toe.
Mijn hart brak bijna toen dat gepiep eruit kwam bij het zetten van die
prikjes.

Hij had ook al lange tijd niet meer genoeg aan zijn flesjes melk, en mag dus vanaf vandaag lekker pap, wat ben ik daar blij mee.

Hoe is het bij jullie kleintjes, groeien ze ook zo goed en hoe gaat het met het doorslapen?

Geniet er allemaal van!

Liefs Amani

Hoi Amani,

Ik ben vandaag ook voor de tweede keer naar het CB geweest met Felicity, ze is morgen 9 weken oud. En ze heeft dus ook haar prikjes gehad...  het ging me ook erg aan het hart! Ze is tot nu toe nog niet echt van slag ofzo, ze ligt nu lekker te slapen en hoop ook dat dit zo blijft! Ze woog nu 5640 en is 59 cm lang. Ze zit iets boven het gemiddelde.. en ik geef haar nu 5 voedinen van 180 (met 6 schepjes) en dit was het maximale wat ik haar mocht geven!

Maar Younes is idd een flinke baby als ik dat vergelijk met felicity en terwijl zij al boven het gemiddelde zit ! En dat je nu al pap mag geven.... ik dacht dat dat nog ff duurde voordat het zover is, of is dat echt omdat hij aan de flesjes niet voldoende heeft  ? Hoeveel pap mag hij hebben nu dan?

Wat betreft het doorslapen heb ik niks te klagen , ze krijgt nu rond 10uur de laaste fles en dan komt ze pas weer om 7 uur s'morgens! Ik moet haar rond 10 uur ook echt wakker maken want na de voeding van 6 uur valt ze meteen in slaap.

Maakt Younes ook al van die lieve geluidjes? Hier word het elke dag steeds meer en dat is zo lief!

Ik hoop dat Younes verder geen last krijgt van de prikjes!

Gr Danielle mv
Jason (01-07-04) en Felicity (23-05-07)

Terug
Bovenaan