2de bezoek verloskundige

hey meiden

ik heb zojuist echt ff genoten. ik ben net bij de verloskundige geweest en mijn zoontje van 5 ging mee. nu kregen we onze kleine spruit te horen. en mijn zoontje was zo onder de indruk en trots dat we het hardje hoorde van zijn kleine broertje of zusje. heerlijk was dat.

ik dacht ik deel het ff met jullie.
verder was ik 5 kilo afgevallen en was mijn bloeddruk nog steeds te laag 110/60.

hoe gaat het met jullie?

groetjes muppetje

Hai,

Oh wat geweldig om dat zo met je zoontje te delen! Super zeg! Ik denk dat mijn mannetje van 2 dat niet zo door zal hebben al vertellen we wel veel.

Jeetje was je afgevallen? Had je dat ook bij je zoontje? Ik kom best aan heb ik het idee. Begin ook al te groeien.
Heb je nog erg last van je te lage bloeddruk of valt dat mee? Ik moet juist uitkijken voor een te hoge bloeddruk. We zijn echt het tegenovergestelde van elkaar :)

Lekker blijven delen hoor vind het super leuk om jullie ervaringen te lezen.

x

hi, hi,

leuk zeg dat jouw zoontje zo onder de indruk was! Lijkt me echt super speciaal...

De mijne brak de tent af. Hij vond het helemaal niet leuk dat mama daar moest liggen (echt mama's kindje) dus papa is met hem naar de gang gegaan en heeft helaas het hartje niet gehoord.
Ik wel, gelukkig! :)

x

hey susanw1981

ik ben bij mijn zoontje ook veel afgevallen. ik houd erg weinig binnenen heb gelukkig wel wat reserves ;-) en mijn buik begint ook al wel te groeien hoor.

van mijn bloeddruk heb ik helas nog wel last. en ik voer dus eigenlijk helemaal niets uit. gelukkig hebben we zomer vakantie en kan het nu dus ook even. maar het huishouden moet ik echt in delen verdelen. maar ja het komt vst wel weer goed teminste daar ga ik van uit ;-)

mijn zoontje is er echt heel erg mee bezig 01monique. hij kan niet wachten tot zijn broertje/zusje er is. erg leuk dus.

groetjes muppetje

Ben benieuwd hoe Loek het gaat vinden, denk wel helemaal super. Hij is al zo bezig met de baby, mama ga je voorzichtig van de trap af, ik heb de champignons klein gesneden voor de baby e.d.

Hij mag de 18e voor het eerst mee

he meid

Super he dat hartje! leuk voor jullie!!!

Mijn bloeddruk was ook 105/60 en ik voel me dus ook niet optimaal, vooral met erg warm weer.
ze raadde mij aan om dan een zout dropje te nemen ( ik gebruik verder helemaal geen zout, nergens in, dus kan wel wat extra gebruiken) of een cup a soupje, in de vorm van bouillon.
De assistente van de huisarts vorige week schijnbaar verkeerd gemeten want toen was mijn bloeddruk 130/80 en de vk zei gisteren dat dat ten eerste niet in een week tijd zo kan dalen en dat het niet bij mijn postuur past, ik ben 1.70m en weeg 57 kg. Was mijn gevoel vorige week toch goed....

Nou, geniet er lekker van!
leuk voor jullie!

Terug
Bovenaan