2de echo gehad en....!!!

Hey meiden,

We hebben vanmorgen de 2de echo gehad. Wat duurde het wachten lang en wat was het koud. De verwarming deed het niet en toen mocht ik op die steenkoude tafel liggen, brrr! Maar ik had er alles voor over, m'n vertrouwen was wat minder geworden, maar...

Alles was goed, uk groeide goed en mooie hartactie.De uitgerekende datum is zelfs een dag verschoven, van 4 naar 3 juli.

Toch had ik gehoopt super blij te zijn na de echo, ik ben wel blij, maar die echte blijdschap is er nog niet. Ik voel me zo ondankbaar, maar ben nog steeds wat gespannen.

Over 2 weken mag ik weer komen voor een echo en dan, gaat het gewoon goed. Maar de vk heeft nu echt benoemd, het zit goed en het gaat goed!!! Ik zal dit 100X op een dag tegen mezelf zeggen, misschien dat dat helpt...

Liefs grotebroer

Ps Thanks voor de lieve berichtjes, dat doet me goed! Ik hoop dat er nog vele na mij zullen volgen! X

Hoi grote broer,
Ik ben heel blij voor je dat de echo er goed uitzag.
Ik ben ook(waarschijnlijk) op 3 juli uitgerekend.
Dan zitten we nu dus op 9 weken.
Leuk dat we samen op lopen.
Het wachten is nooit leuk, vooral niet als je het ook nog koud hebt. Erg vervelend.

hee te gek!!

en je hoeft je echt niet ondankbaar te voelen hoor!
je hebt er vast reden toe om een beetje nerveus te zijn (misschien een keer mis gegaan?)

maar dit is super nieuws
ben erg blij voor je
en de zenuwen worden vanzelf wel minder

Dikke kus! amanda

Yessss!!! Fijn meid! Misschien moet je voor het echte geluksgevoel even wachten tot na de beruchte 12 weken... Maar toch proberen een beetje te genieten hoor. Lastig e, die kou in je lichaam, daar heb ik ook last van... Heel vervelend. Liefs

Terug
Bovenaan