2de echo, nog steeds geen vaste datum

Hallo meiden,

Ik heb vandaag mijn 2de termijnecho gehad en weer lag het ukkie als een garnaaltje. Ik ben eigenlijk 11 w 2 d maar kan ook 10 w 4 dagen zijn of 10 w 0 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee? kan het ook zijn dat de kleine gewoon erg klein is?

heb vorige week wel al via een doptone het hartje gehoord en dat zou toch niet kunnen als ik toen pas 9 weken was? volgens mij is 10 weken nl al een uitzondering! Nouja we weten het pas zeker met de 20 weken echo..
maar was benieuwd naar jullie ervaring hiermee!
 
tussen de ik geloof de 9e en 14e week kunnen ze de datum op 3 dagen nauwkeurig bepalen normaal gesproken.
met de 20 weken echo kunnen ze wel kijken of de kleine goed op schema ligt met de groei maar ook daar kunnen ze geen exacte datum uit halen hoor.
het kan wel zijn dat via verschillende metingen lengte, voetjes hoofdomtrek dat daar ook weer 3 totaal verschillende data's uitkomen.

 
hoi missm,

ook bij mijn dochter hebben ze tot op de dag van haar geboorte niet goed kunnen vaststellen hoe oud ze precies was.
dus we hebben gewoon de datum aangehouden van mijn eerste menstruatiedag.
achteraf bleek ze toch een weekje jonger te zijn (waarschijnlijk).
hoelang zijn jullie?
daaraan kun je ook wel een beetje vaststellen of het een kleintje is of niet.
 
hallo missm,

mij hebben ze verteld dat je het hartje d.m.v een binnenwaardse echo al met 8 weken kunnen zien.
omdat ik al met 5 weken een lichte bloeding heb gehad gaan ze met 8 weken en 3dg een echo maken.
vervelend dat het niet precies te zien is!
 
Hoi hoi

Het hartje kunnen ze vaginaal al zien kloppen met 6,5 week. Althans, dat was bij mij het geval.
Verder eigenlijk geen ervaring met te kleine embryo's. Ik zou gewoon voor jezelf uitgaan van je eerste menstruatiedag. Dan heb je voor jezlef tenminste een hou vast.
Succes!
 
Hoi MissM,
ik heb omdat ik ook allerlei kwaaltjes had met 9 weken een echo gehad. Toen hebben we het hartje al gehoord en zien kloppen en was het kindje volgens de echo 8 weken en 4 dagen. Nu krijg ik een tweede echo op 1 juli als ik 13 weken ben. Het kan dus wel dat je het hartje al gehoord hebt met 9 weken hoor.
 
Terug
Bovenaan