2de echo

Vandaag mijn 2de eho gehad.
Uitwendig - inwendig en toen weer uitwendig. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De kleine stuiterde er goed op los. Wat een kleine wilde....dat gaat nog wat worden als hij groter is.

Alleen de datum blijft een probleem.
Eerste dag laatste menstruatie was 23 juli. Dan zou ik 12w4d zijn en uitgeteld rond 29 april.
Bij de eerste echo werdt dat bijgesteld. Precies een week minder zwanger en 6 mei uitgeteld.
En nu weer bijgesteld. 12w2d zwanger en 1 mei uitgeteld.

Lekker verwarrend............moet ik het ziekenhuis (vanwege de punctie) weer op de hoogte stellen, moeders voor moeders (een week korter meedoen), CZ en kraamzorg...........puffff ..........oja en de baas uiteraard. Hopelijk veranderd de datum niet nog een keer.
Bij een vriendin hebben ze de datum nog met 25 weken aangepast.

Maar alles was goed. lekker bewegelijk kindje (helaas voor de foto's want die zijn daardoor inder mooi) 2 voetje/beentjes, 2 handjes/armpjes, hoofdje, kloppend hartje, de blaas gezien en de maag, middenrif enz..... alles erop en aan. Een echt mensje
Geslacht moet ook al zichbaar zijn maar daar mocht ze niks over zeggen....jammer...maar is nog te onzeker nu. Even afwachten dus.
Maar dat krijg ik op 6 december te horen met de uitslag van de punctie. Nog even afwachten.

Nou dat was even een verhaaltje van een dolgelukkige moeder !!!
 
hoi jeanine,

wel lastig zo he?
maar ik ken het wel hoor.
ik had dat bij esmee (de eerste) ook.
met 8 weken was ze een weekje jonger, bij 12 weken weer op schema en de rest van de zwangerschap dachten ze dat ze elke keer een weekje jonger was. en dat bleek op het eind ook zo te zijn.
maar ze hebben toen tegen mij gezegd dat ze het bij de 12 weken kijken en het dan niet meer bijstellen omdat vanaf dat moment niet meer helemaal zeker is (je hebt grote en kleine kindjes) en vanaf die tijd kunnen ze het ook niet meer goed meten omdat het kindje dan veel meer beweegt.
maar het blijft mooi he zoiets?
 
Fijn dat alles goed is. Onze kleine man is ook zo'n atleet. Ik ben nu 30 wekenen meneer danst nog rustig mijn hele buik door, het liefst ligt hij dwars. En dat is niet zo prettig voor mama ;-) Het blijft elke keer weer een wonder als je ze op he scherm ziet bewegen.
 
Terug
Bovenaan