2de IUI is een feit

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,
Nou, ik heb de 2de IUI achter de rug. Vanmiddag om 12:30 uur was het dan zover.
Mijn man had jammer genoeg maar een hele magere score, 2,1 miljoen jongens.         Deze mogen gaan vechten om mijn ei, en dat de beste mag winnen.
Straks mag ik weer beginnen met de Progestan bolletjes, 14 dgn lang, 's morgens 2 en 's avonds 2 vaginaal inbrengen. Zijn er hier meer meiden die dit gebruiken? Ik lees er namelijk nooit iets over hier, heb het idee dat ik de enige ben die dit gebruikt. Progestan zorgt voor een lekker dik baarmoederslijmvlies, en dat bevorderd weer de innesteling.
Mijn NOD is 28 juni, op de verjaardag van mijn lieve cavia die dan alweer 6 jaar wordt. Dat moet toch een goed teken zijn!!!!!!!! (ik heb er zelf geen gevoel over vanwege de weinig zaadjes, maar goed we zien wel).
Ik schuif aan op het wachtbankje.

Dank jullie wel voor alle lieve reacties

Kruimel

Hoi Kruimel,

Oeff spannend weer zeg. Ik heb nog nooit van progestan gehoord maar krijg je dat dan omdat jouw baarmoederslijm uit zichzelf niet dik genoeg wordt of doen ze dat standaard bij jou in het zknhuis?
Nou meid heel veel succes de komende weken en keep positive he. Ik kom je vanaf zaterdag gezelschap houden op het bankje en laten we hopen dat dit een succesvol bankje gaat worden!!!!!
Trwns om even op je andere berichtje te reageren, ik zou gewoon lekker alles gaan doen in de efteling. Genieten en ontspannen dat is het belangrijkste!!!!

Liefs Scorpy

hoi Scorpy,

Bij mij in het zh gebruiken ze standaard hormonen bij een IUI, om de kansen wat te vergroten. Eigenlijk heb ik ze niet nodig, met mijn hormonen is niets mis. Wij gaan voor IUI omdat mijn man slecht zaad heeft.
Jij ook veel succes met je volgende IUI.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Spannend meis, ik ga voor je duimen. Ik heb zelf nog nooit van Progestan gehoord, zelf krijg ik helemaal niets aan hormonen, spuiten o.i.d. En die 3 miljoen zijn er volgens mij genoeg hoor! Op een andere site waar ik regelmatig kijk is er nu een meisje zwanger geraakt van nog geen 1 miljoen. Gyn wilde haar niet naar huis sturen en had zoiets van baad het niet dan schaad het ook niet.
Wens je heel veel sterkte in die ellendige wachtweken, en ik kom je snel gezelschap houden!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan