2de IUI mislukt...

Na 2 dagen ongelofelijke krampen en stress, is het zover. We zijn weer ongesteld. K-zooi, ik ben boos en alles tegelijk. Stom lichaam.
We stoppen voor nu even met behandelen, rust is ons bolletje. Dus ik neem een klein beetje afstand van het forum, lees wel met jullie mee hoor. En duim ook gewoon verder voor de die hards.
Tot later lieverds, ilona

hoi ilona, wat ontzettend Kl@TE!! Baal baal. Je mag ook balen , mar na je rustperiode ga je er gewoon weer flink tegenaan. Heel veel plezier met jullie reis naar amerika! Daar zal je vast wat positieve eneregie van op doen. liefs simone

Hoi Ilona
Wat een piep zooi zeg
jammer dat het niet gelukt is
ik las ook dat je lekker naar amerika gaat
dat zal je goed doen even weg van alles
groetjes sabine

Snotverpieppppp, dat meen je niet. Weer die stomme duivels.......
Ik denk inderdaad dat het voor je zelf goed is om even rust te nemen......

Ik kan je vertellen, ik ken 2 stellen, die ook allerlei dingen aan het doen waren van IUI, IVF ect. en op en een gegeven moment zeiden we nemen even rust. Wat dit wordt lichamelijk, maar ook geestelijk te veel.

De ene is een  3 maanden naar Nieuw Zeeland geweest en is daar gaan rondtrekken. Die kwamen terug met het goede nieuws dat ze zwanger zijn.  
Het  het andere stel, ging gewoon door met het normale leven en waren ook binnen 2 maanden zwanger.

Hun gynacoloog  verklaarde dat: Je hebt rust gehad in je hoofd en lichaam. Dat is  nog steeds het beste medicijn.

Dus ik ga onwijs voor jullie duimen!!!!!

Hele dikke knuffel Flower  

Hai Ilona,

Ja, verdorie zeg. We kennen inmiddels allemaal het gevoel van teleurstelling.

Meid, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar geniet van je vakantie en van elkaar.
En vertel ons alle leuke dingen wat je hebt meegemaakt.

Groetjes, Sabrina (Sab)

Hoi Ilona,

Ja balen he als ze toch doorzetten......en ook gewoon zo gemeen van je lichaam dat die je iets doet laat voelen wat er helemaal niet is........
Wij gaan deze maand nog naar het ziekenhuis want ze willen kijken of mijn eisprong nog goed is...of er genoeg tijd tussen de eisprong en de ongesteldheid in zit en als dat allemaal goed is dan weet ik niet wat ze verder gaan doen...ze had het toen over glomid maar weet niet wanneer dat in gaat.....we zien wel.....

Wij gaan de laaste twee weken augustus en eerste week september naar spanje....effe lekker aan ons zelf denken....want het vreet wel aan je...op een gegeven moment is je lichaam er volgens mij ook te moe voor...dan heb ik echt weer zoiets van pffff moeten we nu alweer naar het ziekenhuis...maar ja het is aan de andere kant ook weer voor een goed doel he!!!!!!

Ik hoop dat jij de rust kunt vinden en misschien het wel een plekje kan geven...en wie weet komt alles nog van zelf op zun pootjes terecht.
Ik wens je in ieder geval een bere gezellige en gelukkige vakantie toe en dat je maar lekker van elkaar kunt genieten....

Veel liefs Truida

hoi ilona..
nogmaals heel veel sterkte! en het is absoluut te begrijpen dat je even rust wilt!!
hopelijk lees je onze berichtjes nog wel,zodat je weet dat we je steunen en aan je denken..ook op het andere forum..

en je weet het: als je wat kwijt wilt...

gr. petra (wonderkind)

Hoi Ilona,

Wat ontzettend balen dat de tweede poging iui is mislukt, kom net terug van vakantie en lees dit verdrietige bericht, ook ik wil jullie sterkte wensen en ik begrijp heel goed dat jullie even afstand nemen van alles. Nogmaals heel veel sterkte.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan