2de iui mislukt!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wilde even zeggen dat ik mijn tweede iui wederom  mislukt is. Ik had gister mijn laatste dag van mijn wachtweken. Ergens was ik misschien al een beetje blij aan het worden. Ik was immer nog steeds niet ongesteld. Wie gaat er dan van uit dat op een laatste dag dat nog komt. Ikke niet. HELAAS. om 12 uur was het zover! Ik heb het niet eens aan voelen komen!! Dat was zo toen ik een puber was. Nu alles onder en een enorm rot gevoel. Goh wat had ik een baaldag. Direct het ziekenhuis gebeld voor een afspraak.
4 mei om 08.30 weer terug voor een echo. Morgen weer beginnen met clomid. Ik wordt er onderhand een beetje moe van. Maar ja we moeten volhouden, het is voor een goed doel. Ik en mijn man hebben gezegd: IN MEI LEGGEN ALLE VOGELS EEN EI!! HAHAHA. Wie weet bij ons ook!

Moet zeggen dat het nu, een dag later, al weer beter gaat. We gaan gewoon voor een nieuwe ronde. Er komt een dag dat ik op dit forum kan schrijven dat ik ook zwanger ben, wanneer weet ik nog niet, maar die dag gaat komen.

Meiden een fijne avond.

gr Roelien

Hoi Roelien, wat balen zeg! Maar goed, wat je al zegt: In mei leggen alle ........., dus laten we daar voor gaan! Ik heb gister mijn 2e IUI gehad, dus zit "op het wachtbankje".

Hou je taai en we gaan er voor he?

Groetjes, Pleun

Hoi Roelien,

Balen, balen, balen... maar je man heeft wel gelijk hoor! Mei wordt vast jullie maand. Ik heb vandaag mijn laatste wachtdag, word morgen in het ziekenhuis verwacht voor een bloedtest als er voor die tijd niks gebeurt. Dit was mijn eerste IUI en als ik de verhalen op het forum zo lees dan is de kans helaas niet erg groot. 10% is de kans, dacht ik? Nou ja, wie weet ben ik aan de beurt!

Succes met je volgende poging!

Groeten, Saar

hai Roelien,

Wat ontzettend balen zeg!!!!
Wel raar dat je zo laat ongi bent geworden, want mijn ervaring is dat ik meestal al op dag 11 of 12 mijn ongi heb. Maar ja..dat is dus mijn ervaring.
Ik hoop gewoon voor je dat deze nieuwe ronde, wél het gewenste resultaat heeft.

Zit zelf nu op het wachtbankje. Heb afgelopen maandag mijn 5-de iui alweer gehad. Het gaat nu wel erg snel. Mocht deze ronde mislukken, dan heb ik er nog maar 2 tegoed. Zucht.....ooit mogen wij toch eens aan de beurt zijn.

Heel veel sterkte!

Liefs indy

Hoi Roelien,

Balen zeg!!!
Maar zoals je al zelf zegt: op naar de volgende ronde.
Succes.

Lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan