2de ivf volgens mij wederom MISLUKT!!

He meiden,

IK heb het idee, ik weet het eigenlijk al weer bijna zeker, dat het niet goed is. Had net wat last van bruine troep. Dit had ik bij de vorige keer ook en toen ook op vrijdag!!!!! heb net   maar even een tampon erin gestoken en naar mij idee zat daar ook al wat bloed aan. Dus voor mijn gevoel is het niet gelukt!! WAAROM!!! WAAROM!! Ik had een topembryo waar gaat dit nu fout? Ik heb geen zin om alles weer van voor af aan te gaan doen!! Ik zal het wel gaan doen, maar verdorie waarom ik??? Straks lees je hier weer: IVF GELUKT!! Voor diegene gun ik het dat meen ik, maar ik wil ook. De tranen biggelen momenteel over mijn wangen. Ik weet niet meer wat ik moet doen!

lfs Roelien

Lieve  Roelien,
Nee dit meen je niet........weet gewoon niet te reageren........weer een volgende......is er geen kans dat er toch wel........Dikke knufffffff

Hai Roelien,

Hmm, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.   Ik vind het kl#te voor je! Je moet voor IVF al zoveel doorstaan en dan zijn er gewoon geen woorden vooor als het niet lukt
En ik snap dat je het een ander gunt maar uiteindelijk wil je het zelf ook, dat is zo goed te begrijpen dus gooi het er maar uit hoor!!!

Ik hoop voor je dat je het mis hebt (hopelijk heeft het iets met de innesteling te maken, dat hoop ik echt voor je) en heel veel sterkte komende paar dagen. Geef de moed niet op Roelien!!!!!!!

Liefs, Belle

Hoi Roelien,

Wat een rotbericht zeg! Dat was niet de bedoeling, want jij zou deze maand aan de beurt zijn!!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het toch niet blijkt te zijn waar je bang voor bent en dat het weer over gaat. Heel veel succes en sterkte en doe een beetje rustig aan he!

Liefs, Anke

Hoi lieve Roelien, wat een enorm verdrietige teleurstelling zeg, meid, wat heb ik met je te doen! Dit is gewoon niet eerlijk, maar helaas, we kunnen er niets aan veranderen. Ik snap wat er door je heen gaat. Hou je taai, heel veel sterkte de komende dagen en probeer toch de kracht weer te vinden om over een tijdje te starten met poging 3!

Liefs, Pleun

hallo Roelien,

Dit was eigenlijk niet het berichtje waar ik van jou op zat te wachten...
Jee wat balen zeg.....

Heeft het al doorgezet?
Wat een ontzettende domper voor jullie.
Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en over een tijdje weer proberen vooruit te kijken.

Ik leef met je mee.
liefs,
mama Peet

Lieve Roelien,

Wat een klote bericht zeg!!!
Vind het echt balen voor je.
Maar geef de moed niet op, ga voor die 3e poging en we zullen voor je blijven duimen hoor!!!
Ik heb er verder geen woorden voor.
Nu mag ik zelf dinsdag testen en ik weet ook nog niet wat ik ervan moet gaan verwachten.
De vorige keer werd ik ook pas 3 dagen na de test een beetje ongi en ja wat moet ik zeggen!!

Ik denk aan je en laat me wel weer horen via mail...

Dikke x   Sylvia

Terug
Bovenaan