Afgelopen maandag met Siebe naar het CB geweest.
Hij weegt inmiddels 14.7 kg
en hij meet nu 94.3 cm.
Hij wilde zich in eerste instantie niet laten meten, maar met veel overredingskracht van mama's kant, kwam het na een minuut of 10 toch nog goed!! Eigen willetje dus!! hahaha
Siebe is een lange jongen dus, wat ook wel aan zijn broeken te merken is (maat 98)......en aan de reacties die ik kreeg van andere moeders op school na de grote vakantie. Hij is ontzettend dwars momenteel. Alles is "nee" of "niet" en mama is heeeeeel vaak "niet lief". Alles net anders dan ik het graag zou willen. Doodvermoeiend dus, maar gelukkig komt ook aan deze fase weer een eind! Verder is hij ook wel heel vaak ontzettend lief hoor en komt hij ook regelmatig knuffelen bij me! Na de herfstvakantie gaat hij naar de PSZ en ik denk dat hij er wel een beetje aan toe is.
Groetjes Fonske
Och gut, daar komt ze toch al weer aan met die vervelende camera!
Ik zeg toch dat ik niet wil!!
Moet het nou echt?
Zo tevreden?
Nou vooruit dan maar weer!!
Voor het familie album zegt mama dan! Ja ja....het zal wel!
Nee mijn broer dan, die wil wel hoor!!!
Groetjes Fonske, Merijn en Siebe
Hij weegt inmiddels 14.7 kg
en hij meet nu 94.3 cm.
Hij wilde zich in eerste instantie niet laten meten, maar met veel overredingskracht van mama's kant, kwam het na een minuut of 10 toch nog goed!! Eigen willetje dus!! hahaha
Siebe is een lange jongen dus, wat ook wel aan zijn broeken te merken is (maat 98)......en aan de reacties die ik kreeg van andere moeders op school na de grote vakantie. Hij is ontzettend dwars momenteel. Alles is "nee" of "niet" en mama is heeeeeel vaak "niet lief". Alles net anders dan ik het graag zou willen. Doodvermoeiend dus, maar gelukkig komt ook aan deze fase weer een eind! Verder is hij ook wel heel vaak ontzettend lief hoor en komt hij ook regelmatig knuffelen bij me! Na de herfstvakantie gaat hij naar de PSZ en ik denk dat hij er wel een beetje aan toe is.
Groetjes Fonske
Och gut, daar komt ze toch al weer aan met die vervelende camera!
Ik zeg toch dat ik niet wil!!
Moet het nou echt?
Zo tevreden?
Nou vooruit dan maar weer!!
Voor het familie album zegt mama dan! Ja ja....het zal wel!
Nee mijn broer dan, die wil wel hoor!!!
Groetjes Fonske, Merijn en Siebe