2de kamertje...

Dag moeders,

Ik zit een beetje in de twijfels.
Zoals jullie weten verwachten we eind Juni onze 2de wonder, onze eerste is van half september 2010.
Maar nu ben ik echt aan het twijfelen wat ikmet de tweede kamer moet doen.
Moet ik aleen groter bedje doen voor de eerste?
Of moet itoch nog een baby bedje erbij kopen?

Ik zie ons dame namelijk nog niet binnen 20 weken in een groot bed liggen, terwijl sommige juist zeggen..dat ik er versteld van zal zijn.....
Er zijn er verschillende die ook de tweede of de derde verwachten en was benieuwd wat jullie hebben besloten?
Omtoc misschien de doorslag te geven...
Blijf immers zwanger...:)

Hier hetzelfde probleem.. :)
Denk toch dat 't een groot bed word, al hoor ik sommigen weer zeggen dat dat zielig is... Ik weet 't ook niet. Ze is de laatste tijd wel erg onrustig in haar slaap, dus ik zal er dan zeker nog een matras naast leggen.
Liefs

Hey,

Hier wordt de tweede in augustus verwacht. Na te hebben gezien hoe het bij vrienden ging hebben we besloten een ledikant te kopen waar de zijkant vanaf kan, als tussenstap naar een groter bed. Zijn bij Ikea bijv. Helemaal niet zo duur.

Liefs,

T

Ben ook eind juni uitgerekend. Wij leggen de baby in de wieg. We hebben een vrij grote wieg dus daar kan de baby best lang in. Daarna zien we wel wat we doen. We kunnen een ledikantje lenen van mijn mans broer dus we hoeven in elk geval geen ledikantje te kopen als we het nog niet aan durven om Karlijn al in een bed te leggen.

Hoe gaat het met de zwangerschap? En met de andere zwangere meiden?

Wij leggen ons 2de kind (verwacht half mei) in de wieg, daar kan ze makkelijk 3 maanden in. Tegen die tijd is Warren bijna 2 en kijken we wel of hij toe is aan een groter bed of dat we een 2de ledikant aanschaffen. Warren host nu in zijn slaap zijn hele bed nog door, dus ik zie een 'opvolg bed' echt nog niet zitten, maar wie weet hoe hij over een maand of 6-8 slaapt.

Waar ik mij meer zorgen om maak soms is de plek. Wij zijn klein behuisd dus Warren en zijn zusje zullen sowieso op één kamer moeten, en daar hele volksstammen dit doen zou dit ook moeten kunnen, maar tja.
Warren is weer ontzettend slecht aan het slapen 's nachts dusseh.... Nou ja, duimen maar dat dat straks beter gaat.

X
Evje

Terug
Bovenaan