2de keer mis

hoi allemaal,

in maart heb ik een miskraam gedaan na een zwangerscha van 8 weken. nadien met goede moed opnieuw gestart.in mei kreeg ik toch na veel klussen mijn maandstonden maar anders.Het bleef duren en vermeerderde in hoeveelheid en werd heel rood. Na verschillende gynaecologen af te gaan die je telkens andere medicatie gaven, kwam ik toch terecht bij mijn huidige gyn die besloot een bloedname te doen. Mijn HCG was flink gestegen , maar op de echo was niets te zien. Dat was ook wat ik voelde . IK voelde mij zwanger en was steeds maar moe en prikkelbaar.OP de duur dacht ik dat het kwam door het bloedverlies.Er was dus sprake van een zwangerschap , maar niet op de juiste plaats. het blek te gaan om een buitenbaarmoederlijke zwang. Vriçjdag kreeg ik mijn tweede laparascopie van dit jaar en opnieuw een curettage. Ik ben blij dat ze gevonden hebben wat het is, maar ik blijf erover nadenken waarom de natuur nu weer voor deze gril kiest.Iedereen zegt dat het zwanger woden zelfgeen probleem is, maar ondertussen zit ik aan mijn zetel gekluisterd ( weeral) en je krijgt er niets voor in de plaats.Heeft er iemand van jullie ook ervaring met een buitenbaarm zwangerschap en heb je nadien ook nog gezonde kindjes kunnen krijgen?
Het bloedverlies van 4 weken waren duidelijk mijn regels niet, je voelt vanbinnen dat er iets niet klopt...
veel moed allemaal.
eline2
 
Heee eline,
wat vreselijk! Ik kan wel zeggen gelukkig kwamen ze er op tijd achter. Maar ik snap dat jij veel liever had gehad dat je gewoon lekker zwanger was!! Ik heb er verder geen ervaring mee, maar wil je even een hart onder de riem steken. Hopelijk lukt het bij jou gewoon de volgende keer en dan zonder grillen van moeder natuur.
Liefs Jenke
 
Terug
Bovenaan