2de keer ongesteld na de bevalling

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben in mei bevallen van mijn eerste kindje.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Op 19 juli ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden en normaal gezien moest dit op 16/08 opnieuw gebeuren maar helaas.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ben nu op dinsdag dan 4 dagen overtijd op maandag heb ik een zwangerschapstest gedaan die negatief bleek te zijn.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik nam geen anticonceptie (wou nu terug met dep beginnen maarja ze blijven uit).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Iemand een idee of heeft dit ook meegemaakt?</p>

Typisch voor na een bevalling. De ene heeft gelijk haar cyclus van voor de zwangerschap weer en bij de ander duurt het wat langer voordat het weer op gang komt en of de cyclus veranderd volledig. 
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid even bellen met de huisarts als je dat geruststellend vind 

Kan best een poosje duren voor het weer goed op gang is hoor. Dus niks geks.
Maar ik zou wel anticonceptie gebruiken, wil je niet gelijk opnieuw zwanger raken want je bent echt wel vruchtbaar nu. Ik wilde ook wachten met het starten van de pil totdat mijn menstruatie weer regelmatig was, dat duurde zo'n 3 maanden. Tot die tijd condooms gebruikt.

Terug
Bovenaan