2de kind

A

Anoniem

Guest
Hallo
Ik ben Wendy en mijn man en ik hebben 1 dochter van 10 jaar en zouden nu graag nog een 2de kindje willen krijgen. Ik zou graag wat ervaringen willen hoor met een groot leeftijdsverschil. En tevens ervaringen van zwanger worden na de mirena spiraal. groetjes wendy

hallo wendy
ik heb wel geen ervaring met groot leeftijdsverschil, maar ik heb twee kinderen van 8 en 12 en willen nu graag een derde. mn twee kinderen komen uit een eerder huwelijk maar wonen bij ons. hoe t zal gaan met dat groot leeftijdsverschil is ook voor mij afwachten. ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden. ik ben bijna 33 jaar en hoop dat ook ik niet te lang hoef te wachten

Hallo,

Ook ik heb een partner met twee kinderen uit een ander huwelijk. Ze zijn 6 en 4. Wij willen door omstandigheden nog 2 jaartjes wachten met een kindje krijgen. En ook ik denk wel eens aan het leeftjdsverschil. Maar ik ben toch van mening dat dit niet veel problemen zal opleveren, aangezien de andere kinderen niet full time bij ons wonen. Jij daarentegen hebt al een dochter die natuurlijk wel de hele tijd bij jullie woont. Maar ook zij komt dadelijk in een leeftijd waar zij zich met andere dingen gaat bezig houden. Zij is toch ook 10 jaar alleen geweest!! Ik denk dat het in jouw geval ook geen problemen moet opleveren!!

Nu denken jullie, wat doet zij in godsnaam op het zwanger worden forum?? Wel mijn kinderwen is enorm groot en heb natuurlijk last van de hormoontjes!!! Ben daar ook vaak mee bezig en vind het "fijn"(niet het juiste woord) om jullie ervaringen te lezen!! Ik leef met julllie mee!!

Ik hoop dat jullie allemaal snel In BLIJDE VERWACHTING mogen zijn!!

Liefs robin

Als ons kindje geboren wordt, is mijn oudste 7, en de nu nog jongste 6 jaar. Ik vind dit al een behoorlijk leeftijdsverschil, maar ik denk dat ze het fantastisch zullen vinden.