<p>Hallo dames</p><p>Mijn man en ik willen heel graag een 2de kindje. Ook leuk voor ons dochtertje van 2. Ik ben destijds gestopt met de pil en na 9 maanden was ik zwanger. Ik ben destijds bevallen en op dag 4 had ik helse pijn onder in de buik. De volgende dag aan het einde van de middag was ik doodziek en ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een baarmoederontsteking. Na infuus antibiotica en daarna nog 14 dagen antibiotica ben ik er weer bovenop gekomen.</p><p>Nu willen wij al een tijdje een 2de kindje. Ik ben nu 15 maanden gestopt met de pil en nog niet zwanger helaas. Ben voor onderzoek geweest bij de gynaecoloog en daar bleek dat mijn baarmoederslijmvlies te dun was en dat het eitje die er zat niet erg actief was. Bloedonderzoek gehad en daar is verder niks uitgekomen. Het advies wasaf wachten of mijn cyclus weer op regel zou komen. Dit is nog steeds onregelmatig. Ik denk toch morgen maar een afspraak maken bij de huisarts voor een doorverwijzing. </p><p>Wij zijn heel blij met ons dochtertje het is echt onze grote trots, maar onze kinderwens is ook heel erg aanwezig. Zou zo graag nog 1 keer een kindje willen dragen. Zijn hier meer mamas die hier ervaring mee hebben of misschien wat tips hebben? Veel mensen uit de omgeving snappen het niet en krijg vaak de vraag wanner komt er een 2de. Dat is best frustrerend aangezien wij dat zograag willen, maar dat het niet lukt.</p>