2de kindje!!??

A

Anoniem

Guest
Hai,

Er ging iets mis met het berichtje sturen, dus nog maar een keertje proberen.

Wij willen voor de tweede gaan!!!! Maar wat zijn jullie ervaringen daarover. Ben je sneller zwanger of kan het net zo lang duren???

Zijn er nog meer mensen die voor de tweede of derde gaan?

groetjes

Hoi Paris

Wij zijn bezig voor ons 2de kindje.
Bij de eerste was ik de derde ronde zwanger.
En nu voor de tweede gaan we nu de derde ronde in dus ik ben benieuwd .
DDus hoelang het gaat duren??

Hoe oud is je eerste kindje?
Die vanons is 3 1/2
liefs niempie

Hoi Niempie en Paris,

Wij hebben ook al een zoontje, in mei 2 jaar geworden. Ik moest bij hem 9 weken op mijn ongi wachten en daarna was ik gelijk zwanger! Nu zit ik helaas al in ronde 6...
Ik dacht voorheen altijd: nu weet mijn lichaam hoe het moet, dus zal het wel weer zo snel kunnen. Maar kom er nu proefondervindelijk achter dat het allemaal niets zegt.

De laatste tijd hoor ik verhalen van meiden die bij de eerste ook snel zwanger waren, en bij de tweede zijn ze al anderhalf of 2 jaar bezig... Daar word ik dus errug zenuwachtig van...

Maar ik hoop dat het deze maand echt raak is! Als dat zo is, ben ik misschien gelijk uitgerekend met mijn zoontje... Lachen!

liefs, Inge

Hoi meiden,

Ook wij zijn bezig voor de tweede. We hebben een dochtertje van ruim 3 jaar. Een schat van een meid. Zij roept zelf al dat ze de ene keer een broertje en dan weer een zusje wil. En wij maar proberen. De eerste keer gingen we er niet echt voor en past boem, in 1 keer raak. Wij dachten bij de tweede, dat doen we ff. Nou, niet dus. We gaan al naar ronde 12. Ik wordt lichtelijk gefrustreerd en ga aan alles twijfelen.
We houden de moed er in.

Groetjes,
Waterman

Hoi. Ik heb al een dochter en was van haar de derde maand in verwachting. Eerder dit jaar van maar liefst 1 wopje , maar dat is helaas geeindigd in een miskraam. Nu dus weer flink aan de slag ! XXX

Terug
Bovenaan