2de kindje

hoi hoi

wie zijn er al bezig met een 2de kindje maken?
ik wou eigenlijk misschien geen tweede (vooral i.v.m zware zwangerschap en dat ik nog steeds last heb van mijn ischias)
maar manlief kwam gister ineens aanzetten met ik wil misschien toch wel een tweede kindje over een half jaar...... ik euhh......... en nu.... haha
en ja we kunnen ook altijd nog adopteren dan hoef je geen zware zwangerschap meer te hebben......
maar goed nu ben ik wel een beetje van mijn padje af gegooid.

nou vroeg ik me af gekke vraag misschien hoor.... maar waarom jullie voor een tweede kiezen?
(stiekum vind ik het wel leuk een groter gezin en zo maar dan heb je ook minder vrijheid)
hoeveel uur werken jullie nog? ik werk nog 26 uur en dat vind ik eigenlijk best veel soms omdat ik heel onregelmatig werk.

kusss

Ik ben moeder, van officieel 3...2 gezonde kindjes waar we voor mogen zorgen...

Ik heb altijd gezegd dat ik 2 kindjes wou, mijn man wou er 3 en nu hebben we allebei een beetje ons gelijk al hadden we het natuurlijk heeeeeeeeeeeel graag anders gezien...

Ik zelf ben enig kind (ok heb op mijn 22ste een half zusje gekregen) en heb altijd graag broertjes en zusjes gewild...
Daarom wist ik dat voor mij zou gelden...1 is maar alleen...
Dat is mijn voornaamste reden eigenlijk.

Ik werk nog 24uur per week en vind dat heerlijk, je krijgt het echt niet een x drukker als je een tweede krijgt...alleen 's morgens is ff spitsuur en het op bed gaan....
Ik ga overal heen met de 2 kids ook als ik alleen ben, ik draai mijn hand daar niet voor om.

Nova was by the way 2 jaar +3wk toen haar broertje geboren werd en ik vond het ideaal...ze liep al toen ik zwanger raakte en dat vond ik wel heel erg prettig...

Succes met nadenken hihi...

Liefssss

hoi hoi

wij zijn al 3 maand weer bezig. mijn man en ik willen beide een groter gezin.
minimaal 2 kids en dan kijken we of er een 3e bij komt.
we hebben daarnaast nog 4 katten en 5 vogels en een soort pleegzus

mijn man heeft 2 broers met elk een vrouw en 1 kind
(mijn braziliaanse schoonzus had al een kind) dus de eettafel is nu al overvol met familiediners hihihihi geweldig vinden we dat

met een paar jaar heb je hopelijk hier onze kindjes, de halfbraziliaanse nichtjes en neefjes en half srilankese neefjes en nichtjesvan mijn schoonzussen en kaapverdiaanse-chinese neefjes en nichtjes van mijn pleegzusje rondlopen

wij zijn ook op tijd begonnen omdat het bij Mara ook ruim 10mnd duurde en ik pas 7mnd na de bevalling uberhaupt weer ongesteld werd.

mijn echte zus is op dit moment zwanger maar die zal ws hier nooit komen, uit jaloezie op mijn zwnagerschap weigerde ze op mijn bruiloft te komen of te kraamschudden, na 10,5mnd heeft ze Mara nog nooit gezien

en mijn werk is als groepsleider en ik werk alleen met 4 kids met lager niveau en gedragsproblemen, heerlijk zo'n bende om mij heen. eigenlijk ben je dan alleenstaande ouder van kids met problemen, en de kids zijn geweldig, hoe lastig ze soms ook zijn.
Dus aankunnen is het probleem niet, tijd en geld wel. vandaar dat we na de 2e als die ons gegund is pas kijken of we verder gaan of niet.

mijn zwangerschap was niet genieten, 9maand vermoeid en afvallen en een zware lange bevalling maar dat is het me wel waard als ik naar ons meisje kijk heerlijk ding is het geworden en met dit weer is het echt nog meer genieten

Succes met je keuze maken

groetjes Sabine

Hey daar,

Wij zijn sinds deze maand bezig voor de derde. Waarom?? lijkt me gezellig, we hebben nog niet het gevoel dat het met 2 ukkies compleet is. Ik wilde voordat de tweede er was echt niet meer dan 2 kinderen, maar nu de tweede er is.... willen we toch graag een derde. Mijn eerste en tweede schelen 1,5 jaar. Het lijkt me super als dat bij de tweede en derde ook ongeveer het geval zou zijn (zou dan wel erg moeten opschieten) Ik wilde er wel al eerder voor gaan, maar mocht niet van de gyn ivm 2 gecompliceerde zwangerschappen en 2 keizersnedes.
Nu hebben we groen licht en is zondag mn eerste NOD. Ben benieuwd. Bij de eerste zijn we bijna een jaar bezig geweest, bij de tweede heb ik 2 mken tussendoor gehad waardoor we er uiteindelijk een maand of 7 over hebben gedaan voordat we succesvol zwanger waren van de tweede.

Liefs Jen

Thomas wordt volgende maand 1 jaar en in september verwachten wij onze 2e spruit... Wij dachten dat het helemaal niet zou kunnen (Thomas is gekomen m.b.v. IVF), maar de natuur besloot anders. Het zal wel druk worden, maar ik vind het wel geweldig dat we straks twee kleintjes hebben die zo weinig schelen (15 maanden).
Ik werk overigens 24 uur en hoop dat straks ook te blijven doen. Ik heb het verdeeld over 5 dagen en dat is ideaal (1 hele en 4 halve dagen).

Terug
Bovenaan