2de meting

Hoi meiden,
gisteren onze 2de meting gehad, er waren 11 follikels en ze waren alweer goed gegroeid. Maar ik vind het wel zo verschrikkelijk spannend allemaal, veel spannender dan de eerste 2 keer. Ik ben nu veel banger dat het weer misgaat. De vorige keer was ik zo verschrikkelijk blij dat ik 12 follikels had en nu met 11 ben ik zo bang. Je moet weten dat ik de vorige keer van de 12 follikels die er geprikt zijn, 8 goede eicellen had, van die 8 eicellen waren er maar 4 bevrucht en van die 4 zijn er 2 teruggeplaatst en de andere 2 waren te klein om in te vriezen. En nu was mijn hoop dat we deze keer wat meer follikels hadden om toch wat meer kansen te kweken. Iedereen zegt dat ik niet zo mag denken, maar door al die tegenvallers van de vorige keren en die verschrikkelijke hoop op een wondertje denk ik dus wel zo.
Morgen hebben we weer een meting, wie weet........we moeten afwachten.
Heel veel liefs wilma

Hoi Wilma,

11 follikels is toch prima!! Maar ik weet het is en blijft gewoon spannend. Ik had er bij onze eerste en tweede poging 4 en 5 dat is wel heel erg weinig.
De eerste keer wel alle 4 bevrucht 2 terug geplaatst en niks ingevroren. De tweede keer 4 bevrucht en ook 2 teruggelplaatst en ook niet goed genoeg om ingevroren te worden. Op het kamertje waar je mag bijkomen lag een vrouw met 27 eicellen!!!!!!!!
Maar de gyn. zei later dat de hoeveelheid niks met de kwaliteit te maken heeft.
Ik spoot al 300 puregon dus ik zou deze laatste poging niet veel meer follikels moeten verwachten.
Ik hoop voor jouw dat er een super embryo onstaat die lekker 9 maanden lang op zijn plek blijft zitten!!!!
Succes!!!

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan