2de miskraam...

Zal me even voorstellen, volg al een tijdje wat discussies maar na het bericht van de week dat het voor de 2de keer weer niet goed is gegaan moet ik toch mijn hart even luchten...10 wkn zwanger waar het na 6 1/2 week niet meer was goed gegaan...dit is erg frustreren vooraal aangezien het allemaal goed aanvoelde, bewijst maar dat het niet uimaakt hoe je je voelt want onzekerheid heb je toch. Vrijdag curreteren en dan gaan we het gewoon weer proberen, wel eng voor een 3de keer en aardig wat gevoelens mee gemoeid onderhand, maar zonder enige actie zal het ook niet opschieten, liever een poging gegeven en mis dan bang zijn voor iets en er niet aan beginnen..maar ik doe het wel even rustig aan...

Ik wens iedereen ook success met een dergelijke ervaring en weet dat het iets 'klote' is en enorm veel gevoelens er mee gepaard kunnen gaan....iedereen met een goede zwangerschap na 1 of 2 miskramen gefeliciteerd en indien advies deze zijn welkom!

Hoi Robin,

Ik zit/zat precies in hetzelfde schuitje als jou. Ook ik had bij 10wk zwangerschap een echo waarop het vruchtje maar 6 wk was. En ook dit is mijn 2e miskraam. Ik ben gister gecurreteerd, het viel me achteraf allemaal reuze me. Ik ben nu ook blij dat ik het kan afsluiten en een plekje kan geven. Nu denken we maar 3x scheepsrecht ja wat moet  je anders. Jou zelfvertrouwen zal ook wel behoorlijk zijn aangetast. Na 3 positieve testen en een goed gevoel gaat het nog mis. Maar goed ik hoop dat er betere tijden voor ons aanbreken. Veel sterkte vrijdag en de aankomende tijd.

Gr. Mayke

bedankt Mayke. Je hebt gelijk, maar moeten inderdaad weer verder, probeer het te relativeren, liep vanmorgen ziekenhuis uit voor bloedafname en wat heerlijk weer...lagen doodzieke mensen naar buiten te staren en ik liep weer naar mijn auto en dacht, a...ben gezond en geniet van alles des te meer om me heen...we gaan d'r weer voor en alles komt goed.

Terug
Bovenaan