2de miskraam

hoi ik ben 34 jaar en heb net mijn 2de miskraam achter rug vorigjaar op 23 dec heb ik ook een miskraam gehad dit was zo erg dat ik er overspannen van geworden ben nu had ik al zoiets van ik hecht me er niet teveel aan dus bijna niemand wist het terwijl we de vorige keer iedereen al ingelicht hadden maar nu niet dus maar het rare is ik heb er nu niet zoveel verdriet van als de eerste keer eigenlijk schaam ik me hier een beetje voor want ja het is toch ook een kindje maar ik weet als ik me weer mee laat slepen in die gevoelens dat ik dan weer aan de medicijnen moet en dat wil ik graag voorkomen ik voelde me toen zo eenzaam en alleen ook omdat het voor mijn vriend toch anders is dan voor mij wie herkend deze gevoelens ik wil wel heel graag kinderen en het zwanger raken is schijnbaar ook geen probleem maar het blijven wel allebij de keren is het spontaan gebeurd de eerste keer was ik nog aan de pil en nu met condooms
verder wens ik iedereen veel sterkte met het verwerken van de miskraam

Je ervaring kan ik helaas niet met je delen, maar ik wil toch even reageren op je berichtje.Ik denk dat je je verdriet een beetje weg probeert te stoppen, omdat je bang bent dat je misschien weer overspannen gaat worden.Je vriend heeft vast ook verdriet, maar verwerkt het op zijn manier.Ik heb 1 miskraam achter de rug, dus weet natuurlijk niet hoe ik zelf zou reageren bij een eventuele tweede miskraam.Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat het weer gebeurd.Het is toch niet mis dat je het een tweede keer moet meemaken.Veel sterkte meid.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan