2de poging iui

hallo allemaal, zo weer weekend.
Ik mag 23 maart weer voor een echo, 2de IUI behandeling. We gaan gewoon door alleen in mijn omgeving zeg ik het niet meer. De belangstelling is heel fijn maar soms ook niet. Mensen gaan toch aan je vragen of het gelukt is, zo op de man af. Ik kon het goed hebben maar ik kies er nu voor om het niet te vertellen. Maar wel aan jullie natuurlijk, dat is anders!!!
Heeft iemand ervaring met een hele pijnlijke menstuatie, het wordt elke maand erger. Sinds ik met de pil ben gestopt kan ik soms amper functioneren.Ik neem pijnstillers in maar dat is niet helamaal afdoende.
Als ik zo'n pijn heb denk ik wel zou de pijn van een bevalling nou zo zijn of nog erger!! nou meiden, fijn weekend en tot snel
liefs ilona

hoi hoi

Ik wil je heel veel succes wensen met jullie poging en hoop dat het deze keer wel mag lukken. Ik begrijp dat je het niet meer zegt het is vervelend al er steeds naar gevraagt wordt en hier kan je het altijd kwijt.
Ik heb ook vrij veel last van mijn ongi ook veel meer dan met de pil. Maar het is gelukkig niet zo dat ik niks meer kan.
Ik wordt er ook altijd een beetje  van. Het geeft zo'n rot gevoel ook al weet je dat het niet kan je weet maar nooit en dat is dan toch weer een terleurstelling...

groetjes rozemarijn

Hai!!

Wat fijn dat jullie er weer voor gaan! Slim om het aan niemand te vertellen. Zo kunnen jullie in alle rust verder met de 2e behandeling. Tuurlijk vertel je het ons haha! Je hebt gelijk hoor dat is ook anders! Ik ga weer met je meeleven en voor je duimen!

Mijn menstruatie na het stoppen met de pil is ronduit beestachtig. Ik heb de auto op de snelweg wel eens aan de kant moeten zetten van de pijn. Ik neem als het weer zover is de eerste en pijnlijkste dag een overdosis ibuprofen en dat helpt goed.
Ik ben onderzocht op endometriose vanwege deze pijnen maar dat heb ik gelukkig niet.
Het hoort er nu eenmaal bij. Gelukkig hoeven de mannen het niet te doorstaan want dan kwam er helemaal niets van dat kinderen krijgen.

lfs inge

HI Danny,

Ik las in jouw ander berichtje dat je uit Haarlem komt! Ik ook! Alleen wij zijn vanuit het EG doorverwezen naar het LUMC(we konden kiezen uit AMC en LUMC). Wij gaan voor ivf   na de zomer want dat is niet mogelijk in het EG. Ik wist niet dat je wel iui kon doen in het EG! Misschien woon je wel dichtbij, grappig! Veel succes met je volgende iui!

gr
Marielle

Hai die Hai,

Bedankt dat je gereageerd hebt om mijn vraag,ben ik echt heel blij mee.
En ook fijn om te horen dat zon behandeling meevalt.
Ik hoop van harte dat de tweede poging gaat lukken,kan me voorstellen dat je het liever niet aan iedereen verteld wanneer het weer zover is.Soms denk ik weleens hadden we maar niet tegen jan en alleman verteld dat we bezig zijn met kinderen.Maar ja soms kunnen ze je wel troost geven als je helemaal in de dip zit das ook wel weer fijn.
Ik las in je stukje dat je erge last hebt van menstruatiepijnen,ik gebruik daar altijd Femapirin voor en als die er niet is Alive Feminax,maar moet zeggen die eerste helpen mij beter.Kosten 4,20 per doosje en die Aleve Feminax zijn wat duurder.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik ga voor je duimen dat alles goed komt.

Veel liefs Truida

Terug
Bovenaan