2de poging tot plaatsen berichtje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Wie o wie is net als mij aan het wachten? Mijn vruchtbare periode is weer voorbij en we zijn flink bezig geweesst. Moet zeggen dat het een stuk relaxer ging dan voorheen, we hadden er gewoon zin in, terwijl we de afgelopen maanden klusten hebben omdat het moest (omdat het mijn vruchtbare periode was) en nu gewoon omdat we het wilden. De moed begint ons een beetje in de schoenen te zakken, we zitten nu in ronde 11.

Nou mijn NOD is op 1 november en nu is het wachten aangebroken !!!

Iedereen die net als mij wacht SUCCES !!
Iedereen die zwanger is GEFELICITEERD !

Liefs Belinda

Hoi Belinda,

Net als voor jou is voor mij het wachten ook aangebroken, maar voor mij is het pas de 1e ronde dus wij zijn nog maar net bezig. Als het goed is is mijn NOD precies een dagje later als voor jou, best spannend hoor. Succes met het wachten en ik hoop voor jullie dat het raak is!

Groetjes San25

Mijn nod is ook 1 november. Alleen is het bij mij de 1ste ronde.
Ik zal voor je duimen

Hoi Belinda,

Mijn klusperiode zit er ook weer op... Nu weer een weekje geduld en de tijd van onzekerhei breekt weer aan !

Mijn NOD is 28 oktober. Ik voel nu werkelijk helemaal niets! Andere maanden voelde ik de laatste 10 dagen werkelijk alles. Ik heb het erg druk op mijn werk en ben dus niet de hele dag met zwanger worden bezig. Ik denk dat die gevoeldens dan ook voor een groot deel tussen de oren zit! Ben in elk geval blij dat ik nu niets voel, anders krijg ik weer zo'n hoop...

\Natuurlijk wil ik zwanger zijn, maar merk dat liever op mijn NOD, doordat mijn ongi uitblijft. Scheelt een hoop gegis en onzekerheid ...

Veel sterkte de komende tijd en ik duim voor je!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan