2de ronde prikjes.....

Hey meiden,

Vandaag moesten we weer naar het cb.....tja en deze keer was ik op tijd haha...
Ons lieve kleine beertje weegt 8,2 kilo!!! (hij had net een fles van 200 ml op vandaar die ,2 kilo hihi) En is al 64,5 cm lang.
Hij is maar liefs 4,5 cm gegroeid in 1 maand tijd en 1,4 kilo in een maand!!!
Maar ze zeiden er niets over dus het zal wel goed zijn ga ik vanuit....
Verder mogen we omdat hij over 2 weken 16 weken is langzaam beginnen met groente en fruit.....Nu kreeg ie al wel eens wat fruit maar nu gaan we ook maar eens kijken wat groente doet.
En hij heeft weer 2 prikken gehad och garm wat had mijn mannetje verdriet zoooo zielig....
Heb hem thuis nog gelijk een zetpil gegeven en nu slaapt tie lekker.
Verder vroeg ze nog waar we heen gingen op vakantie....en heb ik in mijn ogen nog even de broodnodige overdreven adviezen gekregen.
En of ik zijn plooitjes(armpjes, knieholtes en nekje enz) daar wel in de gaten zou houden. Geen water uit de kraan drinken de groente/fruit er niet mee te wassen enz.....
En bij het beginnen van groente en fruit moest ik wel opletten dat hij geen kramp ofzo zou krijgen en dat ik de groente zorgvuldig was.....ik zeg ooh maar onze jochem is de 2de dus dat komt goed.
Ja zegt maarja je weet het nooit en ik voel me dan wel verplicht om het je te adviseren.........
Nou ja zeg......
Tja wat zullen we zeggen wat er ook gebeurt altijd blijven lachen......
We moeten 11 aug pas weer en dan heeft papa nog vakantie dus kan papa ook een keer mee.....

Liefs louise

Hoi ook wij hebben net de 2e ronde gehad. Connor was deze keer erg stoer! Hij piepte heel even bij beide prikjes en dat was dat. Toen ik 'm ging aankleden lachte ie al weer! Dat was de vorige keer wel anders. Nu slaapt ie heerlijk (zonder zetpil).
Over hapjes op 16 weken en vakanties heb ik helemaal niks gehoord. Maar wij gaan zowiezo pas fruit of groenten geven als ie ie écht 4 mnd is tot die tijd alleen maar bv. We tellen af naar 24 juli (18,5 week) want het lijkt me wel weer erg leuk! En tijdens de vakantie blijbven we in nederland. Waar gaan jullie heen eigenlijk?
Ik vraag ook nergens naar, ben niet zo'n cb fan. Vraag dingen liever na bij de ha.
Wij gaan 2 aug -ook incl. papa- weer voor ronde nr 3!
Nou ik hoop maar dat Connor zich goed blijft voelen, we hebben vanmiddag / vanavond eindfeest op de school van Margo en Rogier is niet thuis dus Connor zal mee moeten. Heb al tegen Margo gezegd dat als Connor hoge koorts heeft, dat we dan niet gaan...... duimen maar!

Liefz Esz

Hihi wat bezorgd hor, maar jah, beter teveel advies als te weinig zullen we maar denken.

Ons manneke heeft afgelopen ma de 2e prikjes gehad en hij heeft er gelukkig weer niets geen last van gehad.
De prikjes kreeg hij nu eerder dan de afspraak bij de arts, dan kan hij voor de vakantie in aug nog mooi zijn 3e prikjes krijgen en loopt niets in de war.
Ben benieuwd, ma heb ik dus de volledige afspraak bij de arts, wat hij weegt en hoe lang hij is.

Liefs Marina

hier ook 2e ronde
merk niet veel er van
allen dat mens was schagarijnig denk ik
niks was er goed op de buik kon ze haar hooft niet goed op tilen
kan ze wel mocht haar niet op de zei leggen
om te oefennen wand ze rolde door mocht nog niet
enze enz kort om niks deet ik goed

Terug
Bovenaan