2de test weer vaag

Hallo meiden,

vanmorgen (om 4 uur, kon echt niet langer slapen) nogmaals een test gedaan (eerste test, eergisteren, was een heel vaag plusje). Nou vanmorgen in het badkamerlicht was het nog steeds een vaag plusje. Echt vaag, maar ik kon er echt een plusje van maken. Om 6 uur weer mijn bed uitgegaan om in het daglicht te kijken. Was de plus zo mogelijk nog vager, maar hij is heel in de verte te bespeuren. Maar nu was hij toch nog vager dan de eerste keer. Dus ik beoordeel de test negatief! Ik heb ook het gevoel dat ik gewoon vandaag ongesteld word.

Er waren bij mijn vorige verhaal een aantal vrouwen die reageerde dat het wel positief zou zijn. Dan reken je je natuurlijk al helemaal rijk. Maar na vanmorgen durf ik dat echt niet meer. De teleurstelling zou te groot zijn.

O wat moeten wij allemaal doormaken. Als ik vandaag ongi word, dan heb ik helemaal het gevoel dat ik inzet ben van een van de flauwe spelletjes van de natuur. Jullie kennen het gevoel vast.

Nou ja, voor iedereen die beter en positiever nieuws heeft; graag!!

Succes allemaal weer en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Liefs,
Anne

lieve anne,ook al is het plusje heel vaag het betekent wel dat je zwanger bent.ik begrijp dat dit heel verwarrend is maar bij mij was het net zo.als je nou naar je test kijkt en je ziet nog steeds dat plusje ook al is die heel vaag durf ik je alvast te feliciteren.en dat je een gevoel hebt dat je ongi moet worden komt door het innestelen van het vruchtje.hoop dat je hier iets mme kan.succes dec moeder.

Hoi Anne,

Ik zou ook helemaal gek worden van onzekerheid!! Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen dat je bij de volgende x testen een dikke vette + hebt!!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Anne,

Ik wil je ook vast voorzichtig feliciteren. Dat ding werkt alleen op HCG en dat maak je alleen als je zwanger bent. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je de volgende keer van alle onzekerheid verlost ben! Ik lees op het februariforum dat veel meiden die net zwanger zijn het gevoel hebben dat ze ongesteld worden.

Liefs, el.

Hoi anne
Waarom laat je geen test bij de huisarts doen.
Toen ik 8 jaar geleden van mijn dochter zwanger was vond ik mijn test ook een beetje vaag dus ik ben voor de zekerheid met mijn ochtend urine naar de asistente gegaan zij heeft toen die test gedaan en jawel positief was wel iets duurder als een huis test maar ik had voor mijn zelf de bevestiging dat de test goed is.
Heel veel sterkte en succes.

Groetjes en liefs,
Carolien

Hoi Anne,

wat spannend allemaal voor je! Ik kan me voorstellen dat je gek van de zenuwen wordt. Helaas is afwachten, denk ik, het enige wat je kan doen. Als je ongi wordt betekent dat trouwens niet dat je niet zwanger bent (geweest). Het schijnt dat in de eerste twee weken van een zwangerschap en vrij veel miskramen zijn. Dan wordt je dus wel ongi op je nod. Ik heb het vermoeden dat ik afgelopen maand ook misschien zwanger was want volgens mijn gyn was mijn progesteron (moet ik een week na mijn eisprong laten prikken)zo hoog dat hij dacht dat ik zwanger was. Maar niet dus....
Ik duim voor je dat je wel echt zwanger bent!!! Laat je het nog horen?!

Groetjes en sterkte, Irene.

Hoi Anne,

Ik hoop zo voor je dat je hartstikke zwanger bent meid ! Wat een zenuwentoestand toch he? Ik ben helaas gisteren weer ongi geworden, dus bij mij had dat heeeel vage verticale schaduwlijntje niets te bekennen. Ik hoop dat jij snel met beter nieuws komt.

Liefs,
Luna

STERKTE !!

tja, dan is het afwachten.
Ik had echt hetzelfde als jij. Een vage CB. De volgende ochtend zelfs een negatieve predictor, maar 2 dagen later een positieve DA test. En nu ben ik 9,5 week zwanger. Ik weet niet of je ook temperatuurt. Maar ik deed dat toevallig die maand wel, omdat ik al een afspraak had bij de gynacoloog, we waren namelijk ook al een jaar bezig. En die temperatuur bleef maar hoog, vandaar dat ik ben blijven testen. Maar ik geloofde het pas echt een week later bij de huisarts.
Ik zal voor je duimen!!!!

Terug
Bovenaan