2e afspraak mediation en meer

A

Anoniem

Guest
Nou, zat gebeurt weer hier, Vrijdag hebben we de 2e x mediation gehad, eerst wat dingen van de vorige keer nabesproken. Was ie vergeten zn bemiddelingsovereenkomst mee te nemen, was ie kwijt... Nog over de kinderen gehad en de omgangsregeling als zn vriendinnetje deze week naar nederland komt. Voor 2 x kon ie wat regelen maar de 3e keer zou zij erbij zijn. De mediator zei al dat ik het hem niet kan verbieden maar heeft ook tegen hem gezegd dat ie er heel goed over na moet denken of dat nou wel zo goed is voor Lance nu al. En dat we respect naar elkaar toe moeten blijven houden, dus ook hiermee. Nou vind ie dat ie niet van haar kan vragen om zich maar een paar uur alleen te vermaken, dus heb ik hem gezegd dat ik dan wel met r spreek, heb nu met haar geregeld dat ik haar morgenochtend over de msn spreek daarover, dan komt hij lance halen zodat ik ff rustig met haar kan praten. Verder is er een groot deel financieel besproken, we blijven sowiezo met een restschuld zitten van het huis, in het ergste geval is dat 24.000 tot 30.000 euro, dus kreeg ie de keus, of mij schuldvrij verklaren en alle schuld op zich nemen of de schuld delen maar dan zou hij wel kinderallimentatie moeten betalen, maar zoude ik en de kinderen het veel zwaarder krijgen dan dat ie me schuldvrij verklaart en geen allimentatie betaald. Hij kwam steeds verder in zn piepzak te zitten. Vanmorgen heeft ie me dan wel gezegd dat ie me wel schuldvrij zal verklaren, dus das wel een opluchting. Nu al een hele hoop inpakken, huis moet zo net mogelijk zijn voor verkoop, ik ga ff mn kindjes uit bed halen, schrijf een andere keer wel verder

xxx martine

Jee Martine,
wat een verhaal weer. Ik vind wel dat je het heel goed doet hoor! Ook wel handig dat jullie er een Mediator bij hebben gehaald. Die is toch objectief en kan veel goeds doen.(tenmiste...heb ik wel eens vernomen)
Inderdaad een opluchting dat hij jou schuldenvrij verklaard.
Zoals je nu op mij over komt ben je een sterke vrouw, ook al heb je er natuurlijk veel verdriet van. Ik neem echt mijn petje af voor je!
Super Women!!!

gr Anita

Terug
Bovenaan