2e bbz

Hallo allemaal,

Ik heb binnen 2 jaar 2x een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad. Eerst in de linker eileider deze hebben ze kunnen behouden en de laatste x zat het vruchtje in de rechter eildeider en dit keer moest de eileider verwijderd worden. We stonden op de wachtlijst voor ivf en daar komen we weer op nieuw op te staan. Maar heb ook gehoord dat de kans op een bbz met ivf aanwezig is. Want de linker eileider zit er nog wel maar die is wel beschadigd wat nu.... Wie heeft er raad voor ons.

gr Sabrina

Hoi Sabrina,
Ik heb vorig jaar ook 2 keer een bbz gehad en bij mij zijn allebei mijn eileiders eruit. Wij zitten nu in de wachtweken van onze eerste ivf. Tijdens het spuiten en bij de echo bleek dat ze tijdens het opereren van de bbz ook een eierstok hebben beschadigd dus die functioneerd niet meer.Heb het dus moeten doen met een eierstok. Nu heel spannend voor ons. Ze hebben vorige week twee embryo's teruggeplaatst. Ik weet niet of je ook tijdens een ivf een bbz kan krijgen, volgens mij gaat het dan al eerder mis. Nu spuiten ze de embryo in de baarmoeder. Wens je iniedergeval heel veel succes!!!!!!!

Groetjes Denise

Hallo Denise,

Bedankt voor je reactie. WIj kregen wel te horen dat je met ivf kans hebt op een bbz.
Hoe gaat het nu met je?
Ik ben nog aan het herstellen van de ok die ik 3 mei heb gehad.

gr. sabrina

Hoi Sabrina,
Ja je hebt gelijk dat je alsnog een bbz kan krijgen met ivf. Ik heb het nog even op gezocht. Maar omdat ik geen eileiders meer heb is dat bij mij onmogelijk.
Wij zitten nu in de wachtweken. Dat is echt verschrikkelijk. Woensdag mag ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Gek genoeg voel ik steeds vanalles. Eerst heel zwanger nu steeds het idee dat de menstruatie eraan komt echt om gek van te worden!!!!!
Ga jij voor ivf ?

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan