2e bezoek aan gyn

Hoi allemaal,

Vooreerst Proficiat een allen die nu zalig en gelukkig kunnen genieten van hun welverdiende zwangerschap.

We zijn deze middag voor de tweede maal naar de gyn geweest.
Hij heeft een samenlevingstest uitgevoerd, met spijtig genoeg niet zo en goed resultaat.
Mijn slijm blijkt in orde te zijn, maar er was geen enkel zaadcelletje te bekennen.

Wij natuurlijk heel verwonderd, maar we weten nu tenminste wel al iets.
Volgende maandag moet mijn man een potje afleveren in het labo.
Binnen twee weken weten we de iutslag, weer een maand verder.

Gelukkig dat ik toch maar ben geweest, anders hadden we nog lang kunnen proberen.

Aan iedereen die aarzelt om naar de dokter te gaan, niet doen, gewoon op het gevoel af gaan en je niet laten afschepen.

Bij mij wordt er volgende week ook een bloedtest gedaan, om te kijken of er een eisprong geweest is.
Ik vermoed van wel, volgens mijn temp. in elk geval wel,zou gisteren een eisprong moeten gehad hebben.

We zien wel verder;

Hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Wendy

Hoi Wendy!
Wat jammer van die samenlevingstesten! Hoe kunnen ze het nu al weten van het slijm dan? Wij mogen nu beginnen met IUI en als laatste uitslag na een hele reeks onderzoeken en een operatie kreeg ik te horen dat mijn slijm wel eens vijandig zou kunnen zijn omdat de samenlevingstesten geen levende zaadjes lieten zien. Ze kunnen dit pas concluderen als ze de aantallen weten nav het onderzoek van het sperma-onderzoek. Mijn man heeft te weinig zaad maar dan nog moet er iets te zien zijn.
Succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan