2e echo gehad :)

haha "gewoon" 1 MAAR het zijn er hoogstwaarschijnlijk (volgens hem tenminste) wel twee geweest waarvan 1 niet verder is ontwikkeld maar deze wel helemaal super!

deze is de hartslag (echt super hard al voor zijn of haar 1,7 cm lang! 160 slagen per minuut, echt heerlijk moment om dat te horen ik moest echt effe brokkie wegslikken en Martin ook.

En dit is het hartje in kleur,linksonder jet rondje dat is het dooiertje.

We zijn   helemaal gelukkig!!

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 13:17:05'));

Hi Isabel,

wow!! Gaaf man, ook die hartslag!
Tis dus geen tweeling, maar wat een goed nieuws weer.
Hoever ben je nu?

Groetjes Jannie

precies wat ik dacht maar de VK wilde volgende week pas de termijnecho doen omdat het dan rechter ligt.

Ja geen tweeling maar das maar beter ook (verstandelijk gezien) het was dus hoogstwaarschijnlijk wel een tweeling maar dat gebeurd dus heel vaak schijnt...

Geweldig joh! Ja tis even sneu dat de tweede het niet heeft gehaald maar ik snap wat je bedoelt. Of bedoelde je iets anders met verstandelijk gezien?
Ik wist ook zeker dat ik verder / langer zwanger was, heb achteraf gelijk gekregen. altijd fijn...;-)
Geniet ervan en dus volgende week weer een echo; leuk!

Groetjes Jannie

oh Molly wat heerlijk voor jullie!
Wat lekker dat je niet lang in die vreselijke onzekerheid heb moeten zitten. Maar ja wat is niet  lang, in dit geval was denk ik een uur al lang.
Inderdaad jammer dat één het niet heeft gered, maar desondanks feliciteer ik jullie en je mag weer verder genieten...

x
pamma

quote: pamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 16:22:32'));

oh Molly wat heerlijk voor jullie!
Wat lekker dat je niet lang in die vreselijke onzekerheid heb moeten zitten. Maar ja wat is niet  lang, in dit geval was denk ik een uur al lang.
Inderdaad jammer dat één het niet heeft gered, maar desondanks feliciteer ik jullie en je mag weer verder genieten...

x
pamma

haha ik ben Isabel (IMD) maar dankjewel meissie!

Verstandelijk gezien bedoel ik mee dat 1 beter is voor ons ik heb al een chronische ziekte en twee had te zwaar voor mij geweest. Dus qua hart had ik er twee super gevonden maar qua dagelijks leven is 1 veel beter.

Terug
Bovenaan