2e echo gehad!

Hoi iedereen.

Vandaag voor de 2e echo geweest. Naar mijn idee zou ik 8weken en 1 dag zijn. Ze heeft weer een inwendige echo gemaakt, dat zou duidelijker zijn. Vorige keer was er alleen een vruchtzak te zien en nu een mini kindje met een kloppend hartje!!! :)
Ik ben waarschijnlijk wel een weekje minder ver dan ik dacht. Maar ze kon nog niet helemaal goed meten. Over 3 weken weer een echo en dat is dan de officiele termijn echo. Ben blij dat ik een kloppend hartje heb gezien!! Ben erg blij en zie er naar uit om ons kindje over 3 weken weer te zien!
Ik hoop dat jullie binnenkort jullie wondertje ook kunnen zien!

Liefs een blije aanstaande mama :)

gefeliciteerd.

ik mag as donderdag voor het eerst.
dan ben ik 8 of 9 weken zwanger.
maar dat zal de echo uitwijzen.
vind het wel spannend.
zeker omdat ook bij mijn dochter tot aan haar geboorte onduidelijk was of ze nou 1 week jonger was of niet.
omdat de termijnecho wel klopte, maar de rest van de echo's niet, was het helemaal lastig om het goed te bepalen.
dus ik hoop dat het nu niet zo is

leuk he
als je het hartje hoort weer een stapje verder
ik mag maandag voor een echo
ik kan niet wachten.
maar nog een druk weekend voor de deur
mijn zoon word vrij dag 6 dus verjaardags partijtjzaterdag het hele huis vol ik weet nog niet of ik het de fam al ga vertellen ik wil eerst maandag afwachten,maar weet niet of ik het voor me kan houden. groetjes ellen

Wat fijn dat jullie een hartje zagen! Wij mogen maandag ook voor de tweede keer, als het goed is ben ik dan 9 weken, Wij zijn zwanger geworden met IUI dus is het makkkelijker te bepalen hoelang ik zwanger ben. Wij hebben vorige week dinsdag het hartje al gezien en gaan maandag voor de 'officiele' termijnecho.
Groetjes,
Esz

Terug
Bovenaan